PM: Rosenborgs anke tas ikke til følge

Eliteseriekampen Rosenborg – Lillestrøm skal spilles om igjen 21. august kl. 19 for tomme tribuner i tråd med forbundsstyrets vedtak.

I etterkant av at eliteseriekampen mellom Rosenborg BK og Lillestrøm SK måtte avbrytes på grunn av gjentatt kasting av gjenstander inn på banen fattet forbundsstyret vedtak om at kampen Rosenborg - Lillestrøm skal spilles om igjen for tomme tribuner.

Ankeutvalget landet på sitt møte i dag på en enstemmig beslutning:

Anken tas ikke til følge. Forbundsstyrets vedtak av 25.07.24 stadfestes.

Protokoll med skriftlig begrunnelse for avgjørelsen vil offentliggjøres så snart den foreligger. NFF velger å offentliggjøre selve beslutning i forkant av protokoll på grunn av tidsaspektet i saken.

PRIV.RED: Påminnelse om kveldens pressetreff8.8.2024 10:34:42 CEST | Pressemelding

Norges Fotballforbund minner om pressetreffet i kveld klokken 20.00 i spillerslusen på Ullevaal Stadion (utendørs). Tema: *Lansering av strategiarbeid for norsk fotball de neste fem årene (skal vedtas på forbundstinget). *Endelig mandat og sammensetning av arbeidsgruppen som skal se på og utrede ulike problemstillinger med VAR. Tilstede vil blant andre være fotballpresident Lise Klaveness og generalsekretær i NFF, Karl-Petter Løken. Seansen vil ikke bli streamet. Dette til informasjon til medier som eventuelt ønsker å streame selv. Vel møtt!

Invitasjon til pressetreff om ny NFF-strategi og mandat og sammensetning arbeidsgruppe VAR7.8.2024 14:27:39 CEST | Pressemelding

Norges Fotballforbund inviterer til pressetreff torsdag 8. august klokken 20.00 i spillerslusen på Ullevaal Stadion (utendørs). Tema: *Lansering av strategiarbeid for norsk fotball de neste fem årene (skal vedtas på forbundstinget). *Endelig mandat og sammensetning av arbeidsgruppen som skal se på og utrede ulike problemstillinger med VAR. Tilstede vil blant andre være fotballpresident Lise Klaveness og generalsekretær i NFF, Karl-Petter Løken. Seansen vil ikke bli streamet. Dette til informasjon til medier som eventuelt ønsker å streame selv. Vel møtt!