Nordic Osteopathic Congress: 14.-15. september 2024

Norsk Osteopatforbund har gleden av å ønske alle velkommen til Oslo for den 5. Nordic Osteopathic Congress.

Nordic Osteopathic Congress er en årlig begivenhet der de nordiske nasjonale osteopatforbundene bytter på å arrangere. Årets konferanse i Oslo vil by på et faglig program med flere internasjonale forelesere og inkluderer en gallamiddag lørdag kveld.

I tillegg vil det på fredag 13. September bli arrangert en førkonferanse i samarbeid med Kristiania. Den er gratis, og vi ønsker osteopater, studenter og interessenter innen faget og utdanning velkommen. En rekke forelesninger vil bli holdt av velrenommerte akademikere fra Norge, Storbritannia og USA.

Du kan lese mer her:

Følg pressemeldinger fra Norsk Osteopatforbund

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norsk Osteopatforbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norsk Osteopatforbund