Erika Norwich feirer kjærligheten med ny musikk

Gladlåt alert! Erika Norwich er tilbake med en låt som tar en ny vei enn det hun vanligvis pleier. Denne gangen er det kjærlighet som formidles, og med et smil om munnen og hjertet fullt av glede, skriver hun om den søte forventningen og den varme kjærligheten – og den fantastiske følelsen av å være i et trygt forhold, men også om de delene av deg som tar forhåndsregler etter tidligere forhold.

«I studio følte jeg at vi fanget noe spesielt. Sangen er en hyllest til kjærligheten og de små øyeblikkene som gjør livet verdt å leve.» - forteller Erika

«For godt te å være sant» er som en solskinnsdag etter en lang vinter. Den beskriver øyeblikket når du ser inn i øynene til den du elsker og innser at dette er ekte. I tillegg til å være en sjeldent autentisk låtskriver, har Erika en naturlig sjarm hvor hun kombinerer lekenhet med dybde i det hverdagslige, og det hele gjenspeiles i musikken hennes. Erika har en evne til å formidle følelser gjennom stemmen sin – fra glede til sårbarhet.

Låten er skrevet i samarbeid med Jesper Jenset og Kapteinen, og produsert av sistnevnte. Med et pulserende rytmemønster og en smittsom melodi, inviterer den lytterne til å danse, og sammen har de tre skapt en låt som byr på smittsom kjærlighet.

«Jeg ville skape en dansbar låt som får folk til å smile og bevege seg. «For godt te å være sant» er som en solskinnsdag – den gir håp og glede.» - avslutter hun

«For godt te å være sant» er ute fredag 09.august

Sony Music Entertainment Norway er en del av Sony Music Entertainment Group, og er et av Norges ledende plateselskaper. Vi representerer et bredt spekter av aktive norske og internasjonale artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.

Vi respekterer og beundrer våre artister og er stolte av å kunne støtte og tilrettelegge for deres musikk og visjoner ved å skape det rette grunnlaget for kreativitet, vekst og utvikling. Som selskap bestreber vi å gi våre ansatte et godt og stimulerende arbeidsmiljø, og vi ønsker å ha fokus på inkludering, likeverd, mangfold, mental helse og miljø.

Sony Music Entertainment Norway representerer blant annet Adele, Arif, Bernhoft, Beyoncé, Bruce Springsteen, Calvin Harris, Christel Alsos, deLillos, Foo Fighters, Harry Styles, Ina Wroldsen, Jesper Jenset, Julie Bergan, Justin Timberlake, Kamelen, Klossmajor, Kurt Nilsen, Kygo, Labrinth, Madcon, Mari Bella, Maria Mena, Matilda, Miley Cyrus, Morgan Sulele, Peder Elias, P!nk, Rat City, Rosalia, Staysman, Stig Brenner, SZA, Travis Scott, Tyler the Creator, Zara Larsson med mange fler.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.