SMB Norge markerer den internasjonale SMB-dagen

I dag, 27.juni, markerer SMB Norge den internajsonale SMB-dagen med egen konferanse på Quality Hotel River Station i Drammen.

I 2017 erklærte generalforsamlingen i FN 27. juni som den internasjonal dag for mikro-, små og mellomstore bedrifter (SMB-dagen). På den internasjonale SMB-dagen markerer SMB Norge dagen med en egen konferanse dedikert til Mikro, Små og Mellomstore bedrifter.

På konferanse deltar man flere polikere som partileder Erna Solberg (H), partileder Guri Melby (V) og nestledere Ida Lindtveit Røse (KrF), Terje Søviknes (FrP) og Ingrid Liland (MDG).

I tillegg kommer flere tidligere statsråder klokken 16.00 for å delta på sofaprat med styreleder, Karl-Anders Grønland, og administerende direktør, Jørund Rytman, i SMB Norge. De tidligere statsrådene som deltar på årets SMB-dagen er Iselin Nybø, Trond Giske, og Per Sandberg

Om oss