AOF Vestlandet - Agder

AOF Norge avvikler driften - AOF Vestlandet-Agder blir ikke berørt

AOF Vestlandet-Agder presiserer at selskapet er en selvstendig enhet med uavhengig drift og økonomi fra AOF Norge. Avviklingen av AOF Norge vil derfor ikke påvirke våre aktiviteter, økonomi eller forpliktelser overfor samarbeidspartnere, kursdeltakere, studenter og ansatte.

AOF Vestlandet-Agder sitt hovedkontor i Haugesund

AOF Vestlandet-Agder opererer med eget organisasjonsnummer, regnskap og økonomi. Selv om vi deler merkevare og logo med AOF Norge, er det viktig å understreke at vi er en selvstendig enhet med solid økonomi og god likviditet. Vi vil fortsatt oppfylle alle våre forpliktelser overfor samarbeidspartnere, studenter og ansatte i regionene Vestland, Rogaland og Agder.

AOF Vestlandet-Agder har en sterk økonomisk posisjon, og ingen av våre aktiviteter eller tjenester vil bli påvirket av AOF Norges avvikling.

For ytterligere spørsmål, vennligst kontakt oss direkte.

Fakta om AOF Vestlandet-Agder:

• AOF Vestlandet-Agder ble etablert i 1977 og dekker fylkene Rogaland, Vestland og Agder i tillegg til nettbasert opplæring
  • AOF Vestlandet-Agder tilbyr norskopplæring, videregående opplæring og høyere yrkesfaglige utdanninger for voksne
  • AOF Vestlandet-Agder har vært en godkjent fagskole siden 2007
  • Fagskoleutdanningene ved AOF Vestlandet-Agder gir studiepoeng og er innplassert som høyere yrkesfaglig utdanning i utdanningssystemet
  • I 2016 mottok AOF Vestlandet-Agder akkreditering for fagområdet helse og oppvekst.
  • I 2022 mottok AOF Vestlandet-Agder akkreditering for fagområdet økonomi og administrasjon.
  • Per 2024 har AOF Vestlandet-Agder til sammen 28 akkrediterte utdanninger og 4 fagskolemoduler, samt 33 godkjente studiesteder fordelt over Rogaland, Vestland og Agder fylkene. Disse utdanningene er nøye tilpasset behovene i arbeidslivet.
  • I 2023 hadde skolen over 6000 kursdeltakere på ulike kurstilbud og omtrent 1760 studenter fordelt på deres fagskoleutdanninger
  • Virksomheten omsatte for rundt 100 millioner i 2023

For mer informasjon, besøk vår nettside aofstudiestart.no eller kontakt oss på post@aof-va.no.

Følg pressemeldinger fra AOF Vestlandet - Agder

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra AOF Vestlandet - Agder på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra AOF Vestlandet - Agder