Tommy Bruun ny partner i DLA Piper

Det er med stor glede vi kunngjør at Tommy Bruun er tatt opp som partner i DLA Piper med virkning fra 3. juni 2024.

Tommy Bruun
Tommy Bruun DLA Piper

Bruun arbeider hovedsakelig med kontraktsrett og tvisteløsning. Han er en spesialisert entreprise- og tvisteløsningsadvokat som har omfattende erfaring med ulike tilvirknings- og leveransekontrakter. Bruun er også en del av firmaets spesialiserte fagmiljø og sektorgruppe innen fornybar energi.

- Tommy har gjennom sine 10 år i DLA Piper opparbeidet seg betydelig erfaring og en solid kompetanse som entreprise- og tvisteløsningsadvokat. Han har markert seg med en meget god forståelse for både faglige og kommersielle sider i komplekse prosjekter og tilvirkningskontrakter, særlig i bygg- og anleggsbransjen. Han er videre en viktig ressurs for fornybar energi-gruppen i DLA Piper, og er generelt sett en stor bidragsyter til firmaet, sier leder av DLA Pipers entrepriseavdeling, Helge Neraal.

DLA Piper har et ledende fagmiljø innen entreprise i Norge og har i en årrekke vært rangert som Tier 1 av Legal 500. Vi har et dedikert fagmiljø som består av 14 entrepriseadvokater, inkludert fem partnere etter opptaket av Bruun.

- Jeg setter stor pris på tilliten ved å bli tatt opp som partner i vårt solide tviste- og entrepriseteam. DLA Piper er et av Norges mest spennende advokatfirmaer med sin unike internasjonale dimensjon. I tillegg til å fokusere på fag og bransjeforståelse, er det viktig for firmaet å skape et morsomt og hyggelig arbeidsmiljø. Jeg gleder meg til å kunne bidra faglig og sosialt i videreutviklingen av både avdelingen og firmaet, sier Tommy Bruun

Bruun startet som advokatfullmektig i DLA Pipers entrepriseavdeling i 2014. Han har vært i firmaet gjennom hele karrieren og har en sterk tilknytning til firmaet.

Vi har et høyt fokus på å utvikle våre medarbeidere, og da er det selvsagt veldig gledelig når vi kan ta opp partnere fra egne rekker. Tommy har vært en viktig bidragsyter i firmaet i mange år og jeg gleder meg til å se han fortsette å utvikle seg i sin nye rolle som partner. Jeg er helt sikker på at han vil lykkes, og at våre klienter vil sette stor pris på at Tommy nå er partner i firmaet, sier managing partner i DLA Piper Norway, Kjetil Haare Johansen.

Tommy Bruun

Om oss

DLA Piper er et globalt advokatfirma med 4700 advokater og kontorer i mer enn 40 land. Ved Oslo-kontoret på Aker Brygge arbeider det omkring 100 advokater og i overkant av 140 ansatte.