Easee

Easee introducerer sin mest kraftfulde oplader

Dette vil levere en enestående opladningsoplevelse, og vi er ekstremt stolte af Charge Core, siger interim CEO Erik Fossum Færevaag efter at have lanceret det nye produkt på markedet.

Charge Core vil passe sømløst ind i det eksisterende Easee-system og gøre det muligt for alle nuværende kunder at tage det i brug med det samme. Elektrikere, opladningsoperatører og slutforbruger vil være i stand til straks at forbedre deres opladningsoplevelse.

Charge Core lanceres med et EU-typegodkendelsescertifikat. TÜV Rheinland, en verdensleder inden for uafhængig test, inspektion og certificeringstjenester, har bekræftet, at opladeren opfylder alle nødvendige sikkerheds- og kvalitetsstandarder i Europa.

– Dette er sandsynligvis verdens mest testede oplader. Vores kunder fortjener den bedste kvalitet, der findes, og vi har gjort alt, hvad vi kunne, for at sikre, at vores nye produkt opfylder alle forventninger og mere til. Vi har udført adskillige og omfattende tests af både jordfejlbeskyttelsen og alle andre sikkerhedsfunktioner, siger Færevaag.

Nye nøglefunktioner

Charge Core vil revolutionere opladningsoplevelsen. En af de vigtigste funktioner ved Charge Core er, at den fordeler den tilgængelige strøm inden for opladningssystemet blandt de tilsluttede køretøjer.

– Efterhånden som flere mennesker anskaffer elektriske køretøjer, ser vi et behov for et energibalanceringssystem. Hver bygning har en øvre grænse for, hvor meget strøm der bruges på samme tid. Dette er især en udfordring, når folk vender hjem fra arbejde, og alle oplader på samme tid. Vores nye produkt vil løse dette problem, og folk kan frit oplade samtidig, siger Færevaag.

En million inden næste år

Easee har markant øget sin markedsandel inden for fælles opladning i de seneste år, hovedsageligt på grund af den patenterede Easee Ready-løsning. Dette gør det muligt for elektrikere at færdiggøre infrastrukturen til opladning på hele parkeringsfaciliteterne på én gang.

Easee nærmer sig 750.000 installerede opladningsbokse, hvilket gør det til en af de største opladerproducenter i verden.

– Lanceringen af Charge Core styrker vores position på markedet yderligere. Vi er fast overbeviste om, at vi vil overstige en million installerede opladningsbokse inden 2025, siger Færevaag.

Easee har flere spændende produkter på vej, herunder en MID-certificeret opladningsboks, hvilket betyder, at enheden opfylder EU-kravene for præcis og pålidelig måling af elektrisk energi.

Andre sprog

Følg pressemeddelelser fra Easee