Diversify

Diversify Nordics Summit 2024: konferanse for lederskap, bærekraft og teknologi

(OSLO, Norge) – Mer enn 90 eksperter fra Norden, Europa og USA deltar på den årlige konferansen Diversify Nordics Summit (DNS), som arrangeres av Diversify for tredje år på rad den 27.09.2024 i Oslo. Konferansen med fokus på lederskap, innovasjon og bærekraftig endring har fått slagord «Scaling Hope, Justice and Belonging».

Årets slagord er «Scaling Hope, Justice and Belonging»
Årets slagord er «Scaling Hope, Justice and Belonging» Diversify & Maciej Pulit

DNS tiltrakk seg over 1100 deltakere i fjor, inkludert Fortune 500-ledere og fagfolk fra ulike bransjer og bakgrunner. Det er ventet enda flere deltagere i år når toppmøtet braker løs på Clarion Hotel The Hub i Oslo.

«Jeg er utrolig stolt av årets Diversify Nordics Summit fordi vi har samlet en stor gruppe fantastiske eksperter og ledere som vil dele praktiske løsninger for å skape positiv endring», sa grunnleggeren, Chisom Udeze. «DNS samler visjonære hjerner og endringsskapere for å dele innsikt som driver meningsfull fremgang. Jeg ser frem til ikke bare å lære, men også å utfordre våre tenkemåter sammen.»

Temaene for 2024-toppmøtet er:

• Teknologi, innovasjon og investeringer

• Ledelse, styring og politikk

• Mennesker, talent og kultur

• Klima, energi og ESG

• Demokrati og frihet

• Innvandring og integrering

Hovedtemaene%20for%20DNS%202024
Hovedtemaene for DNS 2024 Diversify

Foredragsholdere i verdensklasse

DNS har keynotes, paneldiskusjoner og workshops som deler innsikt fra Danmark, Færøyene, Finland, Grønland, Island, Norge, Sverige, Åland og Sápmi. Toppmøtet inkluderer også et globalt perspektiv, med ledere fra Tyskland, Sveits, Storbritannia og USA.

Paneldebatt%20p%E5%20DNS%202023
Paneldebatt på DNS 2023 Maciej Pulit

Partnerskap for fremgang

DNS 2024-partnere og støttespillere inkluderer organisasjoner som Google, Ernst & Young, Amazon Web Services, Expedia Group og Robert Bosch Foundation.

Bli med oss å skape en inkluderende fremtid for alle

Vi inviterer interessenter fra privat, offentlig og ideell sektor til å bli med oss på en hel dag med toneangivende diskusjoner, nettverksbygging og læring som vil utfordre ditt tankesett og legge grunnlaget for en mer inkluderende fremtid for alle. Påmelding og mer informasjon her: https://summit.diversify.no/.

Full%20sal%20under%20foredrag%20p%E5%20DNS%202023
Full sal under foredrag på DNS 2023 Maciej Pulit

Bilder

Chisom Udeze, grunnleggeren av Diversify & DNS, ønsker alle velkomne på DNS 2023
Paneldebatt på DNS 2023
Full sal under foredrag på DNS 2023
Paneldebatt på DNS 2023
Dr. Poornima Luthra signerer boken sin
Winta Negassi fra Google holder foredrag på DNS 2023
DNS 2023 i tall
Årets slagord «Scaling Hope, Justice and Belonging»
Temaene for DNS 2024

Om Diversify Nordics Summit

Diversify Nordics Summit (DNS) er den ledende konferansen for lederskap, innovasjon og bærekraftig endring i Norden og Europa, og tiltrekker seg ledere og fagfolk fra ulike bransjer og bakgrunner. I dagens globale klima fremmer DNS meningsfull dialog og praktiske løsninger for arbeidsplasser og samfunnet. Arrangert for tredje året i 2024, med over 1200 deltakere fra de nordiske landene forventet og over 90 foredragsholdere, vil årets toppmøte være den største og mest slagkraftige hittil.

Om Diversify

Diversify er en global organisasjon som jobber i skjæringspunktet mellom demokrati, frihet, klimabærekraft, rettferdighet og tilhørighet. Vi samarbeider med selskaper, ideelle organisasjoner, offentlige aktører, institusjoner og andre interessenter for å oppnå målbar effekt. Som en ledende ideell organisasjon i Norden, er vi forpliktet til å fremme dialog, forståelse og gjennomførbare endringer på tvers av bransjer, kulturer og samfunn. Vi gir organisasjoner mulighet til å omfavne lederskap og inkludering som en driver for innovasjon og bærekraftig vekst.

Følg pressemeldinger fra Diversify

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Diversify på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Diversify