Visuado

Visuado inngår nytt 3D-samarbeid for Nåbo på Merinokvartalet

Skal utvikle boligvelger og virtuelle visninger for nyboligprosjektet Merinokvartalet i Breiviken.

Oslo, 3. juni 2024 – Visuado er stolte av å kunngjøre lanseringen av vår nye boligvelger for Nåbo-prosjektet på Merinokvartalet i Bergen. Dette verktøyet er utviklet for å gi potensielle kjøpere en enkel og oversiktlig måte å utforske de ulike boligene i prosjektet, og finne sitt drømmehjem.

Den nye boligvelgeren gjør det mulig for brukerne å se tilgjengelige leiligheter, deres beliggenhet i bygget, planløsninger og annen relevant informasjon. Dette gir en brukervennlig opplevelse som forenkler beslutningsprosessen for kjøperne.

Virtuelle visninger av boligene vil bli tilgjengelige på et senere i sommer. Dette vil gi en enda mer detaljert og realistisk fremstilling av boligene, slik at potensielle kjøpere kan få en følelse av hvordan det vil være å bo i sitt nye hjem.

Om Visuado

Visuado er en AI-drevet plattform for eiendomsvisualisering, som gir overlegen visuell kvalitet på en svært automatisert, kostnadseffektiv og skalerbar måte. Denne plattformen gjør det mulig for kjøpere å utforske enhver leilighet virtuelt i sin egen kontekst, slik at de kan ta smartere og tryggere beslutninger.

Visuado AS
Industrigata 59,
0357 Oslo, Norge

www.visuado.com

Følg pressemeldinger fra Visuado

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Visuado på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Visuado