Rv. 13 Lovraeidet-Rødsliane: Eit viktig steg nærare realisering av tunnel i skredutsett område
Regjeringa har lagt fram proposisjon om fastsetting av kostnadsramme for prosjektet rv. 13 Lovraeidet-Rødsliane.
– Regjeringa har lagt fram proposisjon for kostnadsramme for prosjektet rv.13 Lovraeidet–Rødsliane. No får vi ein tunnel forbi det skredutsette området Rødsliane i Suldal. Dette vil betre både trafikktryggleik og framkome på riksvegen gjennom Ryfylke, seier samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
Regjeringa har i dag lagt fram eit forslag for Stortinget om fastsetting av kostnadsramme for prosjektet rv. 13 Lovraeidet–Rødsliane i Suldal kommune. Rv. 13 er hovudvegen frå Stavanger gjennom Ryfylke og indre delar av Vestland fram til Sogndal. Vegen er òg viktig for transporten gjennom Ryfylke og indre Vestland.
Vegstrekninga Lovraeidet-Rødsliane har i dag dårleg standard med stor skredfare. Prosjektet omfattar skredsikring av strekninga og inkluderer bygging av ein tunnel på om lag 3 km, i tillegg til 1,2 km hovudveg og 0,3 km med sidevegar. I krysset i Lovraeidet skal det òg byggjast ein kollektivterminal.
Gjennomføring av prosjektet er eit viktig bidrag til betre trafikktryggleik og framkome på rv. 13 i Suldal, noko som er bra både for lokalbefolkninga og for næringslivet, seier Nygård.
I ein tidlegare fase blei det vurdert at bygginga av tunnelen ville krevje fråvik frå tunnelsikkerheitsforskrifta på grunn av stigninga i tunnelen. Etter nye vurderingar har ein kome fram til ei ny planløysing som ikkje krev eit slikt fråvik. Den nye planløysinga ligg til grunn for vedtatt reguleringsplan.
Finansiering av prosjektet
Finansieringa av prosjektet er basert på statlege midlar. I årets statsbudsjett går det fram at det for 2024 er sett av midlar til å starte opp prosjektet under den føresetnad at Stortinget sluttar seg til forslag om kostnadsramme.
Samferdselsdepartementet foreslår ei kostnadsramme på 1538 millionar 2024-kroner for prosjektet.
Kontakter
Pressekontakt08-16 på hverdager
Tel:919 14 777sdinfo@sd.dep.noLenker
Om oss
Samferdselsdepartementet har det overordnede ansvaret for rammevilkår for postvirksomheten, for luftfarts-, vei- og jernbanesektoren og for riksveiferjene.
Følg pressemeldinger fra Samferdselsdepartementet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Samferdselsdepartementet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Samferdselsdepartementet
Arna-Stanghelle: Nytt viktig steg for å realisere Noregs største samferdselsprosjekt5.2.2025 10:05:09 CET | Pressemelding
Statens vegvesen lyser ut milliardavtale for Fellesprosjektet Arna-Stanghelle (FAS). – Denne rådgjevingsavtala er den største som nokon gong er lyst ut i Noreg. Dette er eit viktig steg for å få realisert det største samferdselsprosjektet i nyare tid, seier Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
Nå kan fylkeskommunene nominere kandidater til årets trafikksikkerhetskommune 202527.1.2025 11:41:06 CET | Pressemelding
Prisen for Årets trafikksikkerhetskommune har vært delt ut siden 2012, og den gis til en kommune som har utmerket seg positivt i trafikksikkerhetsarbeidet. Nå inviterer Samferdselsdepartementet fylkeskommunene til å nominere to eller tre kommuner til årets kåring.
Innfører løyvekrav for varebiler23.1.2025 06:00:00 CET | Pressemelding
Regjeringen innfører løyvekrav for godstransport med varebiler med tillatt totalvekt mellom 2,5 og 3,5 tonn. Endringen vil gjelde fra 1. januar 2026.
Statens vegvesen overtek ansvaret for Rv. 13 mellom Vinje og Sogndal22.1.2025 12:00:00 CET | Pressemelding
– Etter ei heilskapleg vurdering har regjeringa landa på at ansvaret for riksveg 13 mellom Vinje og Sogndal overførast frå Nye Veier til Statens vegvesen. Vi gjer dette for å samle ansvaret for drift og vedlikehald for dei ulike fjellovergangane, hos ein aktør, seier samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
Høring: Foreslår regelendringer som skal sikre at Bane NOR får nok tid i sporet til å utføre mer vedlikehold og fornyelse20.1.2025 15:50:21 CET | Pressemelding
Mer vedlikehold og fornyelse av infrastrukturen er nødvendig for å opprettholde og forbedre tilstanden på jernbanenettet. Det fører til behov for mer tid i sporet til å gjennomføre tiltakene, men kapasiteten er i dag sprengt. Samferdselsdepartementet sender nå på høring forslag til regelverksenringer som skal legge til rette for at Bane NOR kan reservere tilstrekkelig med tid i sporet, samtidig som det påvirker brukerne av jernbanen minst mulig.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom