Forbod mot reklame i radio og tv i påska
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar denne dagen.

På tv og i radio er det ikkje tillate å sende reklameinnslag på langfredag, 1. påskedag, 1. pinsedag og 1. juledag. Formålet med regelen er at publikum ikkje skal bli utsett for kommersielle bodskap gjennom media desse høgtidsdagane.
– Kringkastarane overheld som regel reklameforbodet på ein god måte. I løpet av dei siste tjue åra har det berre vore nokre få tilfelle der Medietilsynet har oppdaga brot på denne regelen, fortel Hanne Sekkelsten, direktør for juridisk og regulatorisk avdeling i Medietilsynet.
Langfredag er i år den 29. og 1. påskedag den 31. mars. Dersom ein kringkastar bryt regelen, kan Medietilsynet gi sanksjon i form av ei åtvaring, eit regelbrotsgebyr eller eit tidsavgrensa forbod mot å sende reklame. Forbodet gjeld ikkje for strøymetenester.
På Medietilsynets nettsider kan du lese meir om forbodet mot å sende reklame desse fire dagane i året.
Nøkkelord
Kontakter
Bengt-Eigil RuudkommunikasjonsrådgiverKommunikasjon og rådgivning
Tel:+4790667828bengt-eigil.ruud@medietilsynet.noHanne Nistad Sekkelstendirektør for juridisk og regulatorisk avdeling
Tel:48076123hanne.sekkelsten@medietilsynet.noOm Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder barn og unge i bruk av digitale medier, fører tilsyn med aldersgrenser for film, forvalter støtteordninger, fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kultur- og likestillingsdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Nordisk Film Kino får advarsel av Medietilsynet for skremmende kinoreklame20.3.2025 06:50:00 CET | Pressemelding
Medietilsynet har gitt Nordisk Film Kino advarsel for å ha sendt skremmende kinoreklame før en film med aldersgrense seks år. Dette er første gang en kino får advarsel for brudd på bildeprogramloven.
Endringer i innovasjonsstøtte til mediene på høring12.3.2025 16:25:04 CET | Pressemelding
Forslag om endringer i ordningen for innovasjons- og utviklingstilskudd til nyhets- og aktualitetsmedier er nå sendt på høring.
Medietilsynet mener at TV 2 oppfyller lovkrav for distribusjon av VM7.3.2025 14:19:59 CET | Pressemelding
TV 2 oppfyller kravene i kringkastingsregelverket om bred distribusjon og vederlagsfri tilgang til VM ved distribusjon på TV 2 Direkte, mener Medietilsynet. Vurderingen er gjort som følge av avtaleforhandlingene mellom TV 2 og Telia, som gjør at en del seere ikke får tilgang til dette tilbudet.
Medietilsynet får tilsynsansvar for DSA28.2.2025 14:14:55 CET | Pressemelding
Regjeringen har besluttet at Medietilsynet, Forbrukertilsynet, Datatilsynet og Nkom får ansvaret for å håndheve EU-forordningen Digital Services Act (DSA) når regelverket blir en del av norsk rett. Nkom blir norsk DSA-koordinator.
Medietilsynet: Spermageddon er ikkje skadeleg for unge over tolv år28.2.2025 06:50:00 CET | Pressemelding
Engasjementet har vore stort framfor premieren på den nye norske kinofilmen Spermageddon. Mange meiner den ikkje eignar seg for publikum under 15 år, men Medietilsynet slår fast at SF Norge er innanfor retningslinjene når filmen har fått aldersgrense 12 år.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom