Fremmer utviklingen av osteopatien i Europa

Osteopathy Europe holdt i helgen sin vårkonferanse – Norsk Osteopatforbund var tilstede med vår leder og nestleder.

Foto: Norsk Osteopatforbund

En viktig plattform

Vårkonferansen fungerer som en viktig plattform for utveksling av erfaringer innen utdanning, forskning, regulering og kommunikasjon. Leder av Norsk Osteopatforbund, Tomas Collin, ledet en panelsamtale om regulering av yrket osteopat i Europa, og holdt et innlegg om viktigheten av å bygge bro mellom helseprofesjonene innen muskel- og skjeletthelse - både nasjonalt og internasjonalt.

Nestleder Christin Stormyr gav et innblikk i norsk praksis og osteopatforbundets initiativer for å fremme tverrfaglig tilnærming til muskel- og skjeletthelse.

– Vi gleder oss over det sterke samarbeidet med våre europeiske partnere, og sammen vil vi arbeide for å fremme utviklingen av osteopati i Europa, sier Tomas Collin.