Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Nyheter fra Coca-Cola

Del

Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.

Tradisjonen tro kommer Coca-Cola med flere nyheter i årets første lanseringsvindu for mat- og drikkevarer. Fokus er også denne gangen gode smaker og valgfrihet for ulike behov og situasjoner.

Nå også på boks

I 2021 ble Coca-Cola Zero Sugar Zero Caffeine lansert i Norge, som et alternativ for alle som elsker den gode smaken, men hverken vil ha sukker eller koffein.

Nå lanserer Coca-Cola denne varianten også på 0,33 l boks. På samme måte som på flaskene markerer en gyllen linje at denne varianten, i tillegg til å være sukkerfri, også er koffeinfri.

– Mange elsker opplevelsen av en kald Coca-Cola fra boks. Nå får de som foretrekker varianten uten sukker og koffein også muligheten til å nyte favoritten på boks. Vi vet at mange gjerne vil ha smaken, men ikke koffeinet, hvis de er kommet et stykke ut på kvelden, sier Tonje Haugen, markedsdirektør i Coca-Cola Norge.

Treningsklassiker får smak av mango

Powerade er en isotonisk sportsdrikk, som i løpet av 20 år på det norske markedet har blitt et selvsagt alternativ for mange som trenger ekstra påfyll under treningsøkten. Nå kommer denne treningsklassikeren i en ny variant – Powerade Golden Mango.

Som navnet sier har Powerade Golden Mango en frisk smak av mango. Karbohydrat-elektrolyttløsninger og vitamin B6 bidrar til å opprettholde ytelsen under trening og erstatte væsketap. Den blir tilgjengelig på 500 ml flasker.

Forbedret smak og utseende på Fanta Orange

Fanta er en av Coca-Cola Companys mest kjente merkevarer. Nå får både Fanta Orange Original og Fanta Orange Zero Sugar nye og forbedrede smaker. Samtidig får de ny logo og nytt design.

– Vi er glade for å presentere disse nye Fanta Orange-smakene. Vi lytter alltid til forbrukerne våre for å forstå deres preferanser best mulig slik at vi kan levere de beste smakene og beste opplevelsene, sier Tonje Haugen.

– Den nye visuelle identiteten minner om behovet for å ha litt humor i hverdagen, og nyte hvert øyeblikk, legger hun til.

“Limited” utgave fra Coca-Cola Creations

Coca-Cola Creations er selskapets kreative univers, som har gitt grunnlaget for flere spennende smaker. Nå kommer en ny smak, i et svært begrenset opplag i utvalgte butikker: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. Denne varianten er laget for å feire K-Pop-bølgen, og ikke minst alle fans av denne.

Coca-Cola K-Wave Zero Sugar har en unik, fruktig – og hemmelig – smak. Som del av denne lanseringen fra Coca-Cola Creations universet vil K-Pop fans få muligheten til å ta del i spesielle opplevelser, både digitalt og fysisk.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye