Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»

Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.

Coca-Cola lanserer nå «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Nyheten springer ut fra selskapets kreative plattform Creations, og kommer i et svært begrenset opplag.

Lanseringen markeres med en rekke opplevelser som feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, blant annet ved å gi dem mulighet til å møte K-Pop-artister både digitalt og i det virkelige liv.

– Denne nyheten feirer et av de mest lidenskapelige fansamfunnene i verden gjennom gode opplevelser for K-Pop-fans, også her i Norge, sier Tonje Haugen, markedsdirektør for Coca-Cola Norge.

– Opplevelsen starter selvfølgelig med den nye smaken, Coca-Cola Zero Sugar krydret med et fruktig hint av K-Pop. Deretter følger blant annet muligheten til å vinne en tur til Sør-Korea for en episk konsertopplevelse, og en KI-drevet reise der fans kan tilpasse sin egen versjon av en musikkvideo, fortsetter Haugen.

Gjennom Coca-Cola-appen kan fansen lage sin egen versjon av musikkvideoen til K-Pop-låta «Like Magic». Ved hjelp av KI kan de legge inn sin egen stemme, navn og ansikt i ulike deler av videoen, og slik pryde skjermen sammen med sine idoler. Resultatet kan de laste ned, og dele med venner og andre fans.

Som del av kampanjen vil Coca-Cola Creations være vert for K-Wave-konserten <Inkigayo> 2. juni. Norske fans kan vinne reise for to til denne konserten i Coca-Cola-appen.

Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar blir tilgjengelig i utvalgte butikker i løpet av februar.

Om Coca-Cola Creations®
Gjennom Coca-Cola® Creations-plattformen er det skapt nye smaker, design og uventede opplevelser i skjæringsfeltet musikk, mote og teknologi. Med ny teknologi, samarbeid med kunstnere og designere, og ved å skape opplevelser på tvers av digitale og fysiske verdener, tilfører Coca-Cola® Creations den ikoniske Coca-Cola®-merkevaren nye kreative og kulturelle uttrykk. For mer informasjon om Coca-Cola® Creations, vennligst besøk www.coca-cola.com/creations.
Den globale kampanjen for Coca-Cola K-Wave Zero Sugar er utviklet av Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR og EssenceMediaCom.