Årets kjøpmann i Narvesen og 7-Eleven
Øyvind Thorsell og Eva Thorslund Aadland er kåret til årets kjøpmann i Narvesen og 7-Eleven.
På kjedenes årlige samling ble den prestisjefylte prisen delt ut til stor jubel fra kjøpmenn, eiere, medarbeidere og leverandører.
– Det er et høydepunkt for alle når denne prisen blir delt ut hvert år, sier administrerende direktør AnnaMaria Carnemark.
Carnemark lar superlativene komme som perler på en snor om årets vinnere.
– Hardtarbeidende, dedikerte, entusiastiske, engasjerte og kvalitetsbevisste er bare noe av det som beskriver årets vinnere, forteller Carnemark og fortsetter:
– Vinnerne er i en klasse for seg selv. De har gode salgstall og butikker med fantastisk gjennomføring i alle ledd.
Årets kjøpmenn har verdibasert ledelse i fingerspissene og klarer å bygge vinnerkultur blant sine ansatte.
– I tillegg til å ha veldrevne butikker er de motiverende ledere for sine ansatte. De gir ansvar og tillitt og får engasjerte ansatte som gjør en strålende jobb tilbake.
Det er alltid stor spenning om hvem som går av med seieren og den høythengende betegnelsen «årets kjøpmann» er en tittel selskapets kjøpmenn jobber hardt hver eneste dag for å oppnå.
– Å kåre årets kjøpmann er aldri en enkel jobb, for vi har kjøpmenn i verdensklasse. Øyvind og Eva har likevel utmerket seg over lang tid og er verdige vinnere, avslutter Carnemark.
Juryens begrunnelse:
Årets kjøpmann i Narvesen skaper gode resultater med sitt team. Vedkommende satser målrettet sammen med flinke folk, noe som ga over 10 % vekst i 2023. Entusiasme, energi og god omsorg er beskrivende ord på årets kjøpmann. Dette og god kunnskap overføres til kjøpmannens stolte ansatte, som skaper de beste kundeopplevelsene. Best standard og konseptmanualen gjennomføres alltid i alle ledd. Kjøpmannen med sine ansatte er et fantastisk lag som spiller hverandre gode. Årets kjøpmann er Øyvind Thorsell på Narvesen Abelhaugen Oslo.
Årets kjøpmann i 7 Eleven har gjennom mange år skapt vinnerkultur i sin butikk. Sammen med sitt vinnerlag økte vedkommende mer enn 15% på varesalg i 2023. Strålende gjennomføring i Best standard og konsept i alle ledd, gjør at denne butikken er berømt for sin kvalitet på mat. Årets kjøpmann er en omsorgsfull og tydelig leder og dette bidrar til både god stemning og fornøyde kunder. Vedkommende har vært i denne butikken i hele 29 år, hvorav 14 av disse har vært som kjøpmann. Årets kjøpmann har alltid vært, og er fremdeles, en ekte rollemodell for sine kollegaer. Årets kjøpmann er Eva Thorslund Aadland, fra 7 Eleven Hakadal.
Nøkkelord
Kontakter
Gina Elisabeth RudsrudKommunikasjonsrådgiver
Tel:+47 95701965gina.elisabeth.rudsrud@reitanconvenience.noReitan Convenience Norway
Reitan Convenience er et selskap i Reitan Retail og en sterk aktør i kiosk- og convenience-markedet i Norden og Baltikum.
Reitan Convenience Norway omfatter Narvesen, 7-Eleven, Northland og Caffeine. Våre butikker drives lokalt av selvstendige Kjøpmenn og deres ansatte. Vi tror på enkeltmennesket, drivkraften i egeninteressen og at selvtillit og resultater skapes gjennom entusiastisk samarbeid med andre mennesker.
Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre. Gjennom sterke verdier, effektiv drift og lokalt eierskap skal vi skape de beste handleopplevelsene. Vi skal være nære og deltagende i kundenes liv og synlige i lokalsamfunnet.
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
Reitan Convenience Norway øker kommersiell satsning med ny kommersiell direktør og salgsdirektør10.10.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Salman Sakizi, tidligere salgsdirektør, inntrer rollen som kommersiell direktør i Reitan Convenience Norway (RCN) sin nye kommersielle avdeling. Dermed blir Bente Pedersen, tidligere regionsjef, ny salgsdirektør i RCN.
Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje1.10.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad.
7-Eleven inngår samarbeid med Kreftforeningen: - Donerer 5 kr per solgte Pink Burger til Rosa sløyfe-aksjonen27.9.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen. I hele oktober tilbyr 7-Eleven fisk- og kyllingburgere med rosa burgerbrød i deres butikker i by og langs vei. 5 kr per solgte rosa burger doneres til Rosa sløyfe og deres forskningsarbeid på brystkreft.
Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren: - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd21.8.2024 08:47:20 CEST | Pressemelding
I begynnelsen av året kunne Narvesen dele nyheten om kjedens nye samarbeid med kokebokforfatter og samfunnsdebattant, Hanne-Lene Dahlgren – også kjent som Norges største «vegetarentusiast». Denne uken lanseres de nye plantebaserte produktene eksklusivt i Narvesen sine butikker.
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten4.6.2024 18:57:42 CEST | Pressemelding
Tirsdag 4. juni åpnet Narvesen offisielt dørene til sin nye testlab på Jernbanetorget i Oslo. Den nyoppussede konseptbutikken er en pilot for bærekraftig utvikling av kjeden og tiltak som skal gjøre det enklere for kunden å ta gode valg på farten.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom