St1 Norge

Shell Norheim ble kåret til årets stasjon

OSLO 9. februar 2024: Under en høytidelig seremoni torsdag kveld ble Shell Norheim kåret til den beste stasjonen av kjedens egeneide stasjoner for 2023.

Fra venstre: Etableringssjef Bård Granerud, Butikksjef Dalia Talvidiene, retailer Hans Gunnar Lunde og retaildirektør Anita Sørlundsengen. St1 Norge

Shell Norheim er drevet av GO Retail AS, og det var Hans Gunnar Lunde som mottok prisen.

Prisutdeler var retaildirektør i St1, Anita Sørlundsengen, og hun var raus med skryt da prisen skulle deles ut.

«Shell Norheim drives av en svært dedikert butikksjef, nestsjef og retailer som sammen klarer å skape et unikt team. Det gode teamet og den strålende kundeservicen er parameter som stasjonen skiller seg ut på. Dette er ikke første gang de vinner priser, og de har en spesiell evne til å alltid gjenskape suksesser over tid», sa hun i sin tildelingstale.

Hun understreket også at det er sterke prestasjoner som er i førersetet.

«De utmerker seg spesielt godt for sin operasjonelle standard både i butikk, kjørebane og vaskehall. I 2023 var det en håndfull stasjoner som har knivet om denne prisen, men til slutt var det Shell Norheim som dro seieren i land. De har hatt økning på alle parameter som ligger til grunn for kåringen hvert kvartal i hele 2023», avslutter hun.

Hans Gunnar Lunde kan kontaktes på 95767068

Om St1 Norge

St1 er et nordisk energikonsern med visjon om å være ledende på produksjon og salg av CO2-bevisst energi. Konsernet forsker på, og utvikler, økonomisk- og miljømessig bærekraftige energiløsninger. St1 fokuserer på salg av drivstoff, raffinering og fornybare energiløsninger som avfallsbasert biodrivstoff og vindkraft. Konsernet har 1270 St1 og Shell-stasjoner i Norge, Sverige og Finland. Selskapet har sitt hovedkontor i Finland og har mer enn 1000 ansatte. I Norge har St1 om lag 300 Shell-stasjoner, samt depot- og forsyningsnettverk over hele landet. St1 Norge jobber også aktivt med vindkraft, lading og andre alternative energikilder for transport. www.st1.no

Følg pressemeldinger fra St1 Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra St1 Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra St1 Norge

St1 går videre med ammoniakkprosjekt - inngår opsjonsavtale med FeFo om leie av næringsareal26.1.2024 13:15:58 CET | Pressemelding

OSLO 26.01.2024 – St1 Norge AS og Finnmarkseiendommen (FeFo) har inngått en opsjonsavtale om leie av et næringsareal på 350 dekar for mulig fremtidig produksjon av grønn ammoniakk produsert med ny fornybar elektrisitet. Tomten ligger på Skjånesodden i Lebesby kommune. St1 Norge er majoritetseier i selskapet som har søkt konsesjon for Davvi vindpark i samme kommune, og de to prosjektene er en del av selskapets satsning på produksjon av fornybare energiløsninger i egen verdikjede.