St1 Norge

Jon Erling Trulsen kåret til årets retailer

OSLO 9. februar 2024: Hvert år kårer St1 årets beste retailer i Shell-kjeden. Denne gangen gikk seieren til Jon Erling Trulsen som driver tre Shellstasjoner gjennom selskapet Innlandet Retail AS.

Fra venstre: Etableringssjef i St1, Bård Granerud, prisvinner Jon Erling Trulsen og retaildirektør Anita Sørlundsengen. St1 Norge

En retailer er en forhandler som drifter en eller flere Shell-stasjoner på vegne av eieren St1. Å bli kåret til årets retailer er en høythengende tittel hvor det er sterk konkurranse.

Prisen ble utdelt under en høytidelig seremoni torsdag kveld. Prisutdeler var retaildirektør i St1, Anita Sørlundengen, og hun hadde mye skryt å dele ut om Trulsen.

«Han er en meget dedikert person som virkelig kan den operative driften på stasjonene. Det å drive moderne energistasjoner i et stadig skiftende marked er en krevende operasjon», uttalte hun i sin tale under utdelingen.

«Han er en svært god lagspiller som alltid fremsnakker sine medarbeidere og dyktige ledere. Videre skal det sies at han er en svært lojal person som alltid leverer på våre konsepter og felles satsingsområder. Vi har også merket oss spesielt at han leverer meget gode resultater på lanseringer, slik som for eksempel digital bilvask».

Sørlundsengen trakk også fram Trulsens personlige egenskaper som varm, tydelig og hardtarbeidende.

«Stasjonene som drives av Innlandet Retail har hatt en god økning i salg av flytende drivstoff, og to av stasjonene hans er blant de seks beste i 2023», avslutter hun.

Trulsen driver stasjonene Shell Brumunddal, Shell Moelv og Shell Stavsjø.

Om dere ønsker kommentar fra Jon Erling Trulsen kan han nås på telefon: 90184204

Om St1 Norge

St1 er et nordisk energikonsern med visjon om å være ledende på produksjon og salg av CO2-bevisst energi. Konsernet forsker på, og utvikler, økonomisk- og miljømessig bærekraftige energiløsninger. St1 fokuserer på salg av drivstoff, raffinering og fornybare energiløsninger som avfallsbasert biodrivstoff og vindkraft. Konsernet har 1270 St1 og Shell-stasjoner i Norge, Sverige og Finland. Selskapet har sitt hovedkontor i Finland og har mer enn 1000 ansatte. I Norge har St1 om lag 300 Shell-stasjoner, samt depot- og forsyningsnettverk over hele landet. St1 Norge jobber også aktivt med vindkraft, lading og andre alternative energikilder for transport. www.st1.no

Følg pressemeldinger fra St1 Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra St1 Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra St1 Norge

St1 går videre med ammoniakkprosjekt - inngår opsjonsavtale med FeFo om leie av næringsareal26.1.2024 13:15:58 CET | Pressemelding

OSLO 26.01.2024 – St1 Norge AS og Finnmarkseiendommen (FeFo) har inngått en opsjonsavtale om leie av et næringsareal på 350 dekar for mulig fremtidig produksjon av grønn ammoniakk produsert med ny fornybar elektrisitet. Tomten ligger på Skjånesodden i Lebesby kommune. St1 Norge er majoritetseier i selskapet som har søkt konsesjon for Davvi vindpark i samme kommune, og de to prosjektene er en del av selskapets satsning på produksjon av fornybare energiløsninger i egen verdikjede.