Polaris Media

Invitasjon til kvartalspresentasjon Q4 Polaris Media

Polaris Media ASA inviterer til presentasjon av konsernets resultater for fjerde kvartal 2023 torsdag 8.februar kl. 09.30 på Hotel Continental, Oslo.

Resultatene presenteres av konsernsjef Per Axel Koch og CFO Jørgen Aune. Resultatpresentasjonen kan også følges via webcast: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20240208_5/

Kvartalsrapport og investorpresentasjon vil være tilgjengelig på Oslo Børs sine nettsider og på www.polarismedia.no fra kl. 07.00 torsdag 8.februar.

Følg pressemeldinger fra Polaris Media

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Polaris Media på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Polaris Media

Dag H. Nestegard tilsett som ny ansvarleg redaktør og dagleg leiar i Fjordenes Tidende29.11.2023 09:00:00 CET | Pressemelding

Styret i Fjordenes Tidende AS har tilsett Dag Hestetræet Nestegard (55) som ny ansvarleg redaktør og dagleg leiar. Nestegard er i dag seniorrådgjevar i Kunnskapsdepartementet og har lang erfaring som journalist, redaktør, forfattar og rådgjevar i mellom anna NRK Dagsrevyen, Bok & Samfunn, Redd Barna og Samferdselsdepartementet. Nestegard har nyleg laga dokumentarfilm om kraftutbygging og industriutvikling i Svelgen.