Mittanbud med ny XL-tjeneste

Det har vært et hektisk år for Mittanbud, sist ut i lanseringsrekken er Mittanbud XL, med fokus på de store prosjektene

Mittanbud XL er midt i blinken for privatpersoner som skal totalrenovere badet, bygge på huset, eller borettslag som skal igang med enda større prosjekter

Schibsted-eide Mittanbud, fortsetter å posisjonere seg i det nordiske markedet. I tillegg til lansering av tjenesten i både Finland i 2022, og i Danmark tidligere i høst, lanserte de i forrige uke den nye tjenesten Mittanbud XL her hjemme. Tjenesten skal fokusere på de største byggeprosjektene, med forbedrede beskrivelser av prosjektene og enda høyere krav til bedriftene. Vi har testet tjenesten en stund allerede før lansering for å finne ut hvordan den skal være, men kommer også til å gjøre tilpasninger fremover, slik at den blir så bra som mulig for både kunder og håndverksbedrifter, forteller prosjektleder for Mittanbud XL, Kari Gausen.

Prosjekter servert på sølvfat

Den nye tjenesten vil, som navnet tilsier, være ment for større prosjekter enn de du normalt finner på Mittanbud, og er midt i blinken for privatpersoner som skal totalrenovere badet, bygge på huset, eller borettslag som skal igang med enda større prosjekter.  Den største forskjellen mellom Mittanbud og Mittanbud XL er at vi med XL hjelper kundene i prosessen frem til de velger håndverksbedrift. Vi kommer med generelle forbrukertips og hva de bør vektlegge når de skal velge mellom tre ulike håndverksbedrifter. Dette gjør at kunden er mer bevisst på hva de ønsker og trenger når de skal i gang med et prosjekt. I tillegg sjekker vi på forhånd at kunden faktisk skal gjennomføre prosjektet, noe som igjen gir en større grad av trygghet og forutsigbarhet for bedriftene. Du kan si at vi sånn sett serverer bedriftene prosjekter på sølvfat, sier Gausen.  For kundene sin del gjør vi også en solid jobb med å sikre at de bedriftene som får lov til å levere inn tilbud faktisk er kvalifiserte og har relevant erfaring fra lignende, større prosjekter.

Gode tilbakemeldinger

Tilbakemeldingene etter forrige ukes lansering har vært gode.  –  Vi har startet i det små med noen hundre bedrifter, og tilbakemeldingene så langt fra både bedrifter og brukere har vært veldig gode. Det er gøy å se at vi kan utvide tjenesten her i Norge, og skape et produkt som får så god feedback, forteller Gausen.

Bilder

Prosjektleder for Mittanbud XL er fornøyd med tilbakemeldingene så langt fra både bedrifter og brukere

Om oss

Mittanbud ble startet i 2009 og er Norges største anbudstjeneste. Vi formidler anbud til over 30 000 leverandører over hele landet, basert på forbrukerens beskrivelse av jobben og hvor i landet arbeidet skal utføres. Hver uke sender vi ut 5 000 nye jobber til bedriftene i tjenesten.

Følg pressemeldinger fra Mittanbud

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Mittanbud på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Mittanbud