Nordic Osteopathic Journal 2023

Med stor glede ønsker vi å presentere den femte utgaven av Nordic Osteopathic Journal. På lik linje med de tidligere, er denne utgaven et resultat av et samarbeid mellom alle de nordiske landene.

Norsk Osteopatforbund har et tett samarbeid med våre kolleger i Sverige, Danmark, Island og Finland. Vi takker for gode bidrag som har resultert i den femte utgaven av Nordic Osteopathic Journal.

Som tidligere utgaver vil også denne bli distribuert til hele norden, i tillegg til å bli delt digitalt til resten av Europa og verden.

Bladets redaktør, Ingrid Nicander, er godt fornøyd den siste utgaven.

– Bladet er fullt av godt stoff av høy faglig kvalitet. Det er bidrag fra flere medlemsland, noe vi er veldig glade for, forteller Ingrid.

På vegne av redaksjonen ønsker hun også å takke alle som har bidratt.

- Dette har vært godt teamarbeid over tid, og jeg har stor tro på at leserne finner noe som fenger dem, avslutter Ingrid.

Klikk her for lese alle utgaver Osteopaten og Nordic Osteopathic Journal

God lesning!

Hvis du vil se dette innholdet fra e.issuu.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Her kan du lese årets utgave av Nordic Osteopathic Congress.

Om oss

Følg pressemeldinger fra Norsk Osteopatforbund

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norsk Osteopatforbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norsk Osteopatforbund