Ny julelåt fra Atle Pettersen

17. november slipper Atle Pettersen julelåten “Bedre neste år”, skrevet sammen med artist og poet Axel Frønes. Låten ble skrevet for å minne folk på at jula ikke er en lett høytid for alle.

Låta kan høres her fra 17. november.

– “Bedre neste år” er en låt til ettertanke. For å minne oss på at jula ikke nødvendigvis er den fineste tiden på året for alle. Vi må huske på å ta vare på hverandre, bry oss og hjelpe hverandre så godt vi kan. Også må vi aldri miste håpet, håpet om at ting kan bli bedre.

Atle Pettersen trenger ingen introduksjon, han har vært en av Norges mest populære menn i mange år. Med en karriere som spenner over flere tiår har han hatt en rekke hits, vært stødig programleder for flere store TV-show og har blitt en favoritt blant både unge og gamle.  Etter høy etterspørsel på sosiale medier, har også artisten gitt ut sin versjon av "Tenn lys", perfekt til adventstiden!

Fra 27. november til 20. desember drar Atle Pettersen på juleturné for 6. året på rad. Du kan forvente både nye og gamle juleklassikere. Se når og hvor han spiller her.

Pressebilde. Foto: @haakon_paulsen
Artwork "Bedre neste år"

Om oss

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Ny musikk fra Astrid S, Kings of Leon, Selena Gomez og Norah Jones.23.2.2024 11:26:42 CET | Pressemelding

Astrid S slipper sin nye singel "First To Go" – ute 23. februar! Kings Of Leon har annonserer sitt niende studioalbum Can We Please Have Fun, ute 10. mai. Fokussingelen "Mustang" er allerede ute og har fått en musikkvideo som setter tonen for det kommende prosjektet. Albumet er spilt inn hos Dark Horse studio i Nashville og er produsert av deres nye samarbeidspartner, Kid Harpoon. Det Grammy-vinnende rockebandet har også annonsert sin kommende turné i USA og avslører at de internasjonale datoene snart vil bli tilgjenglige. Norah Jones har delt sin nyeste låt "Staring At The Wall", det andre sporet som har blitt sluppet fra kommende album Visions, ute 8. mars. Låten har fått en tilhørende musikkvideo som er regissert av Jones og Kyle Paas, som viser klipp fra studioet og hennes håndskrevne tekst. I likhet med singelen "Running", som hun slapp i januar, er låten et samarbeid med produsenten og multi-intrumentalisten Leon Michels. “This is one of my favorites”, sier Jones om den nye låten

Astrid S slipper sin nye singel First To Go – ute 23. februar!22.2.2024 13:14:41 CET | Pressemelding

Hør låten her fra kl. 00.01: https://AstridS.lnk.to/FirstToGo Astrid S følger opp «Two Hands» med en splitter ny låt. First To Go er en frigjørende sang som handler om overgangen fra tenårene til midten av tjueårene. Astrid S er endelig i førersetet, og ser alt mye klarere: «Siden jeg debuterte som artist da jeg var 16 år, har ulike folk prøvd å fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvem jeg skal være. Den handler om den frigjørende erkjennelsen da jeg innså jeg ikke er avhengig av noen andre, og hvor befriende det er å la noen gå videre. Og det beste av alt: I'M NOT MAD, I'M THE HAPPIEST I'VE EVER BEEN!» - Astrid S Hold hendene på rattet og gjør deg klar for en joyride! Mer om Two Hands, First To Go og kommende musikk: Tekstmessig har Astrid funnet ny energi i låtskrivingen og er mer leken enn noensinne. Bilmetaforene florerer og vi cruiser rundt til historier om forelskelse, frihetsfølelse, hjertesorg, begjær og vennskap som tar slutt. Vi stopper innom bensinstasjonen for litt casual li