Eidsiva med ny sikkerhetstjeneste for virksomheter

Nå søker Eidsiva forhandlere i hele Norge for et nytt og effektivt verktøy for å beskytte både PCer og brukere mot cybertrusler.

Bilde: Fagdirektør Sikkerhetstjenester Vidar Sandland.

-Digitale trusler er på fremmarsj og angrepene blir dessverre stadig mer treffsikre og skadelige. Derfor jobber Eidsiva målrettet med produkter og tjenester som beskytter våre kunder mot cybertrusler. Nå lanserer vi tjenesten Identitet- og klientbeskyttelse, sier fagdirektør sikkerhetstjenester Vidar Sandland.

Tjenesten tilbyr overvåking 24 timer i døgnet hele året og såkalt aktiv respons for å sikre at identitetene til ansatte ikke blir misbrukt, og at PC-ene er fullgodt beskyttet mot de mest avanserte angrepene.

-Identitet- og klientbeskyttelse skal gi våre bedriftskunder en trygghet i en utrygg digital verden uansett hvor ansatte og datautstyr befinner seg. Nå gleder vi oss til å tilby tjenesten i samarbeid med forhandlere i hele Norge. Vi sluttfører de første forhandleravtalene nå, og ser frem til å knytt til oss enda flere forhandlere fra hele landet, sier Sandland.

Les mer om Eidsiva Sikkerhetstjenester her:

eidsiva.no/sikkerhet

Eidsiva er Norges største regionale energi- og telekomkonsern, med virksomhet i Innlandet, Oslo og Viken. Selskapet eies av Hafslund Eco AS, Innlandet Energi Holding AS og Åmot kommune. Eidsiva-konsernet leverer samfunnskritisk infrastruktur som strøm, telekommunikasjon og varme, og har totalt 1 253 medarbeidere innen nett, bredbånd og bioenergi.