Prime Video avslører endelig de 10 komikerne i den første sesongen av LOL: Den som ler sist i Norge

Sigrid Bonde Tusvik vil være programleder for den seksdelte original-serien fra Prime Video, som vil ha premiere den 29. desember 2023

Foto: Prime Video

Prime Video har avduket den stjernespekkede komikerlisten for den første sesongen av sin Original-serie LOL: Den som ler sist. Den uskripterte underholdningsserien vil være eksklusivt tilgjengelig på Prime Video i Norge fra 29.desember 2023.

Den folkekjære Sigrid Bonde Tusvik vil lede noen av Norges morsomste komikere, som er samlet i et studio for å få hverandre til å le av uten selv å bryte sammen i latter. Innsatsen er høy da de konkurrerer om en stor pengepremie som kan doneres til vinnerens valgte veldedighet.

Komikerne som konkurrerer i den første sesongen er:

• Herman Flesvig

• Hege Schøyen

• Maria Stavang

• Mikkel Niva

• Jon Øigarden

• Janne Formoe

• Amir Asgharnejad

• Steinar Sagen

• Robert Stoltenberg

• Siri Kristiansen

Serien følger den vellykkede tilpasningen av Prime Videos globale suksessformat. Franchisen produseres for øyeblikket i over 20 land og territorier, inkludert Italia, Frankrike, Canada, Australia og Sør-Afrika.

Serien som ble kunngjort i dag, vil bli en del av tusenvis av TV-serier og filmer tilgjengelig på Prime Video, inkludert lokale originalserier som Aleks & Martine Pranker, Girls of Oslo og Good Luck Guys, samt prisvinnende og kritikerroste globale originalserier, inkludert Citadel, Tidshjulet (The Wheel of Time), Ringenes Herre: Maktens Ringer, The Summer I Turned Pretty, Reacher, Gen V og The Boys.

For alle presshenvendelser angående disse kunngjøringene, vennligst kontakt:
Max Bellman – mabellma@amazon.com
Nina Johansson – nijohans@amazon.com
Tina Hansen – tina.hansen@gknordic.com
Mari Sæten – mari.saeten@gknordic.com

Logo: LOL: Den som ler sist
Last ned bilde

Prime Video tilbyr kundene et omfattende utvalg av filmer og serier som kan sees på hundrevis av kompatible enheter.

• Inkludert i Prime Video: Se populære filmer og TV-serier, inkludert prisbelønte Amazon Originals og andre eksklusive titler med mer. Blant annet EU-produserte Amazon Originals som Good Omens, The Grand Tour og All or Nothing: Arsenal, amerikanske suksesser som Ringenes Herre: Maktens Ringer, Citadel, The Peripheral, The Boys, The Terminal List, Reacher, Tom Clancy’s Jack Ryan, samt Emmy- og Golden Globe-vinnere og Oscar-nominerte Borat Subsequent Moviefilm, samt nyere filmer som Thirteen Lives og Samaritan. Alt er tilgjengelig uten ekstra kostnad og inkludert i Prime Video abonnementet. Prime video er tilgjengelig i mer enn 240 land og territorier over hele verden (tilbud og titler varier avhengig av sted).
  • Umiddelbar tilgang: Se hjemme eller på farten med et bredt utvalg av kompatible enheter. Strøm fra nettet eller bruk Prime Video-appen på kompatible smarttelefoner, nettbrett, spillkonsoller eller utvalgte smart-TV-er.
  • Forbedrede opplevelser: Dra nytte av hver visning med innhold som er kompatibelt med High Dynamic Range (HDR). Gå bak kulissene til favorittfilmene og TV-seriene dine med eksklusiv X-Ray tilgang, drevet av IMDb. Lagre det for senere og last ned utvalgte titler for frakoblet visning på mobile enheter.
  • Personlig tilpasset: Kundene kan bla gjennom brukergrensesnittet på sitt eget språk og se populære TV-serier og filmer med undertekster.

Følg pressemeldinger fra Prime Video

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Prime Video på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Prime Video

Norske reality- og underholdningsprogrammer som kommer til Prime Video til høsten26.6.2023 09:04:19 CEST | Pressemelding

Den globale suksess franchisen LOL: Den som ler sist kommer til Norge. Det kommer også en ny dokureality-serie som heter Girls of Oslo, med Sophie Elise, Isabel Raad, Nora Haukland og Anniken Englund Jørgensen. Så blir det også sesong to av det populære og morsomme influencer-overlevelses programmet, Good Luck Guys- og fansen kan glede seg til en ny sesong med skjult-kamera, i år med Aleksander Sæterstøl og Martine Lunde i programlederrollen, som pranker kjendiser og venner i Aleks og Martine Pranker.