Atea inviterer til en av Norges største teknologikonferanser i Oslo

Atea Community har gjennom 10 år befestet seg som Norges viktigste møteplass for teknologi. I år kommer mye av fokuset til å ligge på kunstig intelligens, men det blir også mulighet til å lære om det siste innen skyteknologi og datadrevet innovasjon.

Tid: 10. oktober, kl. 09.00 - 16.15
Sted: Clarion Hotel The Hub
Adresse: Biskop Gunnerus gate 3, 0155 Oslo
Program: Se hele programmet her

På Atea Community blir det et solid dypdykk i kunstig intelligens, der vi ser på problemstillingene og mulighetene sammen med eksperter på feltet - og med teknologiselskapene som utvikler teknologien.

Noen høydepunkter fra konferansen:

• Paneldebatt om kunstig intelligens med Microsoft, IBM og Cisco.

• Andreas Ekström er en bestselgende forfatter, og en av Sveriges mest ettertraktede foredragsholdere om den teknologiske utviklingen. Gjennom sitt perspektiv på menneske og samfunn dykker han ned i AI-revolusjonen og hvordan vi mennesker bør tilnærme oss teknologien.

• En av Norges største tech-podkaster, «Teknologi og mennesker», går live. Er det høy nok innovasjonsfart i offentlig sektor? Gjester er Nina Olsen Munthe, seksjonsleder, Digitaliseringsdirektoratet, Catherine Janson, leder for Politiets IT-enhet (PIT), og Petter Moe, CTO i Atea Norge. Podkasten ledes av Christian Brosstad.

• De viktigste digitale trendene: Ole Petter Saxrud, adm. direktør i Atea Norge, dykker ned i teknologitrendene som preger samfunnet.

Foredragsholderne er tilgjengelig for intervju. Ta kontakt på e-post for påmelding.

Atea er et ledende IT-selskap i Norden og Baltikum med mer enn 7000 medarbeidere. I Norge er vi rundt 1650 medarbeidere fordelt på 22 kontorer fra Alta i Nord til Kristiansand i Sør.