Kenth fra Skien er en av Norges Hyggeligste!

Lørdag kveld var det duket for bransjekåringen Norges Hyggeligste Håndverker og blant 24 nominerte i 8 ulike kategorier var det Kenth Antonsen fra Skien som gikk helt til topps i kategorien åpen klasse.

Kenth og resten av kveldens vinnere
Kenth og resten av kveldens vinnere Norges Hyggeligste Håndverker

Det var en stolt og glad vinner som tok imot prisen på ærverdige Gamle Logen i Oslo lørdag kveld.

Det føles litt ubeskrivelig, men jeg er veldig veldig glad og takknemlig, helt overveldet sier Kenth rett etter å ha bli kåret til Norges Hyggeligste Håndverker i åpen klasse.

Gir tilbake til samfunnet

–  Kenth har imponert juryen med sin lidenskap for håndverksfaget. Han har mange verktøy i verktøykassa, og bruker dem så godt han bare kan. Kenth har vært åpen om en belastet fortid, og jobber nå målbevisst for å bygge et nytt liv. I dag gir han tilbake til samfunnet, og gir mange som trenger det en ny sjanse. Det sier jurymedlem og administrerende direktør i Mittanbud, Håvard Bungum.

Til daglig leder Kenth bedriften To Brødre Håndverkere for Samfunnet AS. En bedrift han har startet sammen med broren, med et dypere formål enn bare håndverk, nemlig å hjelpe tidligere innsatte med å reintegrere seg i samfunnet ved å tilby dem jobbmuligheter.

Kenth sammen med kveldens konferansier, Petter Pilgaard

Om oss