Roger fra Strømmen er Norges Hyggeligste tømrer

Lørdag kveld var det duket for bransjekåringen Norges Hyggeligste Håndverker og blant 24 nominerte i 8 ulike kategorier var det byggmester, Roger Haagensen fra Strømmen som gikk helt til topps i kategorien tømrer.

Roger Haagensen sammen med resten av årets vinnere
Roger Haagensen sammen med resten av årets vinnere Norges Hyggeligste Håndverker

Det var en stolt og glad vinner som mottok prisen fra scenen på Gamle Logen i Oslo.

Det føles helt fantastisk, jeg kan ikke si noe annet. Det er moro å bli satt pris på og det er moro at så mange mennesker har stemt og engasjert seg. Jeg så at min introduksjonsvideo på Norges Hyggeligste Håndverker sin Instagram-konto var delt mellom tredve og førti ganger, det er veldig gøy, sier den glade vinneren.

En vinner med X-faktor

Roger er faglig dyktig og inkluderende. Han er en flink og entusiastisk håndverker, som har en x-faktor som vi i juryen setter pris på. I tillegg har han gjort en stor innsats for å bli en bauta i faget, sier juryformann og styreleder i Schibsted, Kristin Skogen Lund.

Roger sammen med kveldens konferansier, Petter Pilgaard

Om oss