Marte Bratberg varmer opp før VG-lista Topp 40

Programlederen lader opp til Norges største gratiskonsert med en fullpakket sending på Radio Topp 40 fredag ettermiddag.

Marte Bratberg varmer opp til VG-lista Topp 40 med en egen sending på Radio Topp 40. Kristoffer Myhre

– Det blir deilig å jobbe i radio igjen, sier Marte Bratberg, som har lang fartstid bak mikrofonen i ulike radiokanaler.

De seneste årene har norske TV-seere også blitt godt kjent med ansiktet bak den velkjente stemmen. Blant annet har hun vært programleder for «God kveld Norge» og «Insider FEM», og deltaker i kjendisreality-suksesser som «Kompani Lauritzen» og «Skal vi danse».

Musikk og stemning fra konsertområdet

I timene frem til showet braker løs fredag kveld, skal hun servere Norges mest populære låter. Det blir også stemningsrapporter fra Rådhusplassen, som etter hvert vil fylles av publikum og artister som er spente på å innta scenen.

– Det blir gøy å varme opp til årets største gratiskonsert med masse deilig musikk, sier Bratberg, som gleder seg til å stå for oppvarmingen.

Mange av låtene hun skal spille blir også å høre fra scenen på Rådhusplassen i løpet av kvelden, med artister som Julie Bergan, Victoria Nadine, Ramón, Isah, Hkeem og svenske Victor Leksell. Flere av Norges største grupper for tiden, som Undergrunn, Ballinciaga og Beathoven, dukker også opp. Det samme gjør Alessandra, som fikk en sterk 5. plass i årets Eurovision Song Contest med sangen «Queen of Kings».

Marte Bratberg blir å høre på Radio Topp 40 fra kl. 16 fredag 16. juni, frem til VG-lista Topp 40 sendes direkte fra kl. 20.

Marte Bratberg varmer opp til VG-lista Topp 40 med en egen radiosending.
Marte Bratberg gleder seg til en radiosending fullpakket med musikk og stemningsrapporter fra Rådhusplassen.

Om Bauer Media