Elisabeth ble POWERs milionkunde
- Nå tror jeg det blir robotstøvsuger og kanskje en Airfryer. Det har jeg ønsket meg lenge, sier Elisabeth Strange, som forrige uke kunne hente et gavekort på POWER Revetal på en million MyPOWER-poeng.
Strange er blant mange hundretusen nordmenn som de siste månedene er blitt medlem av POWERs lojalitetsprogram. Før påske rundet POWER en million MyPOWER-medlemmer, og det var Elisabeth Strange som erkunde hos POWER Revetal som ble vervet inn på det magiske nummeret.
Forrige fikk hun overlevert gavekortet fra varehussjef Thomas Anthonisen pålydende en million MyPOWER-poeng, som tilsvarer rundt 20.000 kroner.
- Jeg ble veldig overrasket og kjempeglad da jeg ble oppringt. Det var litt tilfeldig at jeg meldte meg inn da kjøleskapet mitt røyk og jeg kjøpte nytt, og jeg angrer ikke på det nå, sier hun.
Enorm vekst
MyPOWER er POWERs lojalitetsprogram, som gir deg mulighet til å spare opp en bonus på to prosent som du kan benytte neste gang du handler. Fra lanseringen av kundeprogrammet i slutten av 2021 har POWER opparbeidet seg en enorm kundebase.
- Dette gir jo bare fordeler for kundene våre, sier varehussjef Thomas Anthonisen ved POWER Revetal.
Han forteller at kundene opptjener poeng de kan benytte som rabatt på fremtidige kjøp hver gang de handler, og at det heller ikke er noen krav om å motta verken nyhetsbrev eller SMS-er.
- Vi har over 6200 kunder som er blitt medlem her på POWER Revetal, og mange har opparbeidet seg store rabatter. Dette er blitt veldig populært hos kundene våre, og skepsisen mange har til slike lojalitetsprogrammer forsvinner fort når de forstår at de styrer dette helt selv.
- Flere leter etter sparegriser
Da Elisabeth Strange meldte seg inn, var det først og fremst muligheten til å få tilbud på mail hun ønsket, mens lojalitetsrabatten ble en bonus i dobbel forstand.
- Jeg måtte kjøpe nytt kjøleskap, og da utgjorde jo bonusen jeg opptjente noen hundrelapper, forklarer hun.
Varehussjef Anthonisen forteller at nettopp det å jakte tilbud og muligheten til å spare noen kroner har gitt et oppsving i antall lojalitetskunder de siste månedene.
- Folk er generelt flinkere til å følge med på kampanjene og måter å spare på nå enn tidligere da lommebøkene var litt mer velfylt. De aller ivrigste kundene våre panter også elektronikk gjennom RePOWER som gir dem ytterligere rabatt, og da begynner det virkelig å monne på kvitteringen, sier han.
Kontakter
Monica Iren FastingNordisk PR- og kommunikasjonssjef
Pressetelefonen er kun ment for journalister og mediehenvendelser. Andre henvendelser besvares av vårt kundesenter i lenken under.
Bilder
Om Power
POWER er hele Nordens elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk. POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.
POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige.
Følg pressemeldinger fra Power
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Power på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Power
Nordmenn starter julehandelen tidligere enn de pleier13.11.2024 08:57:55 CET | Pressemelding
Nordmenn planlegger å gjøre unna halve julegave-shoppingen allerede under Black Days, viser en fersk undersøkelse fra POWER. Over 82.000 julegaveønsker er allerede opprettet i Vipps.
POWER utvider sentrallageret og øker kapasiteten18.9.2024 12:57:03 CEST | Pressemelding
Den norskeide elektronikkjeden er i vekst, og utvider lageret med 20.000 kvadratmeter – et område på størrelse med tre fotballbaner. På fire år er ytelsen nær doblet for POWER.
POWER delte ut millioner i pantekroner16.8.2024 13:18:26 CEST | Pressemelding
I 2023 fikk Power inn over 70.000 brukte elektriske produkter gjennom den landsdekkende panteordningen RePower. Nå utvides ordningen.
Ine Opseth (29) blir ny bærekraftssjef i POWER22.4.2024 08:41:24 CEST | Pressemelding
Fra 1. juni blir Ine Opseth ansvarlig for å forvalte POWERs bærekraftsstrategi i Norden. - Vi gjør utrolig mye bra som jeg gleder meg til å sette i et system, sier hun.
Rekordomsetning på POWERs Vestby-åpning9.11.2023 12:10:11 CET | Pressemelding
Over tusen kunder hadde troppet opp da POWER åpnet sitt nye varehus på Vestby, og bilkøene strakk seg helt ut på motorveien. – 10 millioner omsatt før lunsj er helt vanvittig, forteller Norgessjefen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom