Talkmore

​Talkmore blir strømleverandør

(Oslo, 19. august 2020) Mobilselskapet Talkmore blir strømleverandør. Selskapet er dermed landets første, rene mobilselskap som også tilbyr strøm.

- Målet er å utfordre etablerte aktører i et marked som er uoversiktlig og komplisert, sier Ådne Gabrielsen, leder av Talkmore Strøm.

Talkmore har siden 2004 tilbudt mobilabonnement. Nå satser selskapet i et nytt marked, og skal tilby en enkel og rimelig strømavtale.

- Det norske strømmarkedet kan være vanskelig å forstå, og har blitt kritisert en rekke ganger. Det opereres med ulike og til dels kompliserte prisavtaler. Markedet har godt av konkurranse som sikrer en enklere og mer forståelig strømavtale for kundene. Vår pris tilsvarer det vi kjøper inn strømmen for, i tillegg til en fast månedspris. Dette gjør oss til en av de rimeligste på markedet, med en avtale helt uten skjulte kostnader, sier Gabrielsen.

Vil forandre strømbransjen

- Vi blir strømleverandør fordi vi ønsker å forandre strømbransjen og gjøre den mer kundevennlig. Det er viktig for oss å tilby en avtale som er helt uten ekstrakostnader og skjulte påslag. Det som er gjenkjennelig med Talkmore mobil skal være gjenkjennelig når vi tilbyr strøm, sier Gabrielsen.

Det Telenor-eide selskapet blir dermed landets første, rene mobilselskap som etablerer seg i strømmarkedet.

- For et teknologidrevet selskap i vekst er det naturlig å se etter nye muligheter. Talkmore har siden etableringen gjort det bra på enkle mobilløsninger, til hele landet. Nå utvider vi og vil gjøre tilsvarende på strøm. Vi gleder oss over at selskapet har ambisjoner, og ser frem til å se resultatene av etableringen, sier mobildirektør i Telenor Norge, Ric Brown.

For mer informasjon kontakt gjerne:

Ådne Gabrielsen, leder Talkmore Strøm, 475 10 977, ag@talkmore.no

John Sebastian Schmidt Slørdahl, Administrerende direktør i Talkmore, 97413836, jsss@talkmore.no

Ric Brown, mobildirektør i Telenor Norge, 906 02 190, ric.brown@telenor.com

Om Talkmore

Talkmore
Karvesvingen 5

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet på Telenor sitt mobilnett. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene, og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet.

Høsten 2020 lanserte vi også Norges enkleste lavpris-abonnement på strøm, garantert uten påslag og skjulte gebyrer.

Den 1. mars 2021 fusjonerte Dipper med Talkmore og ble til Talkmore Bedrift. Talkmore har dermed et styrket totaltilbud og har en betydelig lavpris-posisjon i både privat- og bedriftsmarkedet.

Vi er om lag 200 dedikerte medarbeidere, inkludert vårt kundesenter, og holder til i hyggelige lokaler på Hasle i Oslo. Vi går på jobb hver dag med et mål om at våre kunder skal ha gode opplevelser med oss.

Juli 2021 ble Talkmore Great Place To Work-sertifisert og ligger nå på topplisten over Norges beste arbeidsplasser.Sertifiseringen bekrefter at vi som selskap gjør mye riktig, og at våre medarbeidere trives hos oss. Det er vi veldig stolte av!

Konstituert administrerende direktør er Andreas Lindal.

Les mer om Talkmore på www.talkmore.n

Følg pressemeldinger fra Talkmore

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Talkmore på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Talkmore