Talkmore

Kundene har talt! Talkmore har Norges mest fornøyde mobilkunder

(Oslo, 11.10.2022) Den årlige kundeundersøkelsen til analysebyrået EPSI Norge som ble lagt frem i går, 10. oktober, viser at Talkmore har Norges mest fornøyde mobilkunder. Undersøkelsen er basert på drøyt 1400 telefonintervjuer av privatkunder i alderen 18 – 85 år.

Tallene viser at telekomkundene i Norge generelt er fornøyde, og i år mer fornøyde enn noen gang. Bransjen har et gjennomsnitt på 73 % tilfredse kunder. Med en score på 75,7 % topper Talkmore listen og ligger godt over bransjegjennomsnittet i privatsegmentet.

– Dette betyr naturligvis veldig mye for oss i Talkmore, og det var stor jubel og glede blant alle medarbeiderne da vi fikk vite resultatene, sier administrerende direktør i Talkmore Andreas Lindal.

– Talkmore-kundene er meget godt fornøyde både med kvaliteten på mobiltjenesten og med servicenivået som tilbys, forteller Sindre Brochmann, forretningsutvikler i EPSI Norge. Talkmore-kundene føler seg i det store og hele godt ivaretatt, og opplever at mobilselskapet deres er svært enkelt å ha med å gjøre.

Telekombransjen er preget av hard konkurranse, og høye forventninger fra kundene

– Vi jobber hardt hver dag for å identifisere kundenes behov slik at vi kan imøtekomme disse på best mulig måte. Denne tilbakemeldingen fra kundene viser at vi har lyktes med det, og det er vi veldig stolte av! Med det sagt så er vi bevisst på at det helt klart følger et stort ansvar med å vinne en slik pris, og vi skal på ingen måte hvile på laurbærene, selv om vi unner oss å kose oss med seieren i dag, sier Andreas Lindal.

Fortsatt i toppen i bedriftssegmentet

I bedriftssegmentet ligger Talkmore Bedrift også fortsatt helt i toppen på kundetilfredshet. Bransjesnittet er på 71,1 %, og Talkmore fikk et snitt på 72,7 % som gir en solid andreplass.

I dette segmentet er det gjennomført knappe 1100 intervjuer med bedrifter med én ansatt eller flere.

Fornøyde ansatte = fornøyde kunder

I Talkmore er vi om lag 200 dedikerte medarbeidere, inkludert vårt kundesenter, og holder til i hyggelige lokaler på Hasle i Oslo. Vi går på jobb hver dag med et mål om at våre kunder skal ha gode opplevelser med oss.

I juli 2021 ble Talkmore Great Place To Work-sertifisert og ligger nå på topplisten over Norges beste arbeidsplasser.

– Sertifiseringen bekrefter at vi som selskap gjør mye riktig, og at våre medarbeidere trives hos oss. Det er vi veldig stolte av, og vi er helt overbeviste om at fornøyde ansatte gir fornøyde kunder.

– Igjen, tusen takk til alle kundene våre for tilliten dere viser oss! Vi gleder oss til å jobbe videre for å styrke vår posisjon i markedet, og levere de beste mobilløsningene til dere også i fremtiden, avslutter Lindal.

Om undersøkelsen
EPSI Rating Norway er en del av EPSI Rating Group som gjennomfører kundetilfredshetsstudier i hele Norden og i flere andre europeiske land.

For ytterligere informasjon, kan du kontakte konstituert Administrerende direktør i Talkmore, Andreas Lindal.

Lenker:

Om Talkmore

Talkmore
Karvesvingen 5

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet på Telenor sitt mobilnett. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene, og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet.

Høsten 2020 lanserte vi også Norges enkleste lavpris-abonnement på strøm, garantert uten påslag og skjulte gebyrer.

Den 1. mars 2021 fusjonerte Dipper med Talkmore og ble til Talkmore Bedrift. Talkmore har dermed et styrket totaltilbud og har en betydelig lavpris-posisjon i både privat- og bedriftsmarkedet.

Vi er om lag 200 dedikerte medarbeidere, inkludert vårt kundesenter, og holder til i hyggelige lokaler på Hasle i Oslo. Vi går på jobb hver dag med et mål om at våre kunder skal ha gode opplevelser med oss.

Juli 2021 ble Talkmore Great Place To Work-sertifisert og ligger nå på topplisten over Norges beste arbeidsplasser.Sertifiseringen bekrefter at vi som selskap gjør mye riktig, og at våre medarbeidere trives hos oss. Det er vi veldig stolte av!

Konstituert administrerende direktør er Andreas Lindal.

Les mer om Talkmore på www.talkmore.no

Følg pressemeldinger fra Talkmore

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Talkmore på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Talkmore