Talkmore

​Talkmore med datagave til kundene - øker datamengden på en rekke abonnementer

(Oslo, 5. februar 2021) Talkmore øker datamengden på abonnentene fra 1. mars, noe som innebærer lavere pris per GB for kundene.

- Vi ser at databruken øker jevnt og trutt, og vi er glade for å kunne overraske både eksisterende og nye kunder med mer data slik at prisen de betaler per GB går ned. Da blir det billigere å streame filmer og surfe på nett, som mange gjør mye av nå i koronatider. Dette fortjener virkelig kundene våre nå, sier Mathias Aasvestad, leder for privatmarkedet i Talkmore. Dataøkningen kommer i tillegg til de faste Talkmorefordelene, som Telenordekning til Talkmorepriser, alltid 1000 kroner i rabatt på ny mobiltelefon, og strøm til Talkmorepriser.

Alle eksisterende Talkmore-kunder som har abonnement med 5 GB til 25 GB data inkludert, får automatisk mer data fra 1. mars. Dette betyr for eksempel at de som i dag har 7 GB vil få 9 GB fremover - til samme lave pris som i dag. De nye abonnementene er i salg fra fredag 5. februar.

Oversikt over abonnement som får mer data

Fritt 5 GB -> Fritt 6 GB (+1GB) - fortsatt 299 kr

Fritt 7 GB -> Fritt 9 GB (+2GB) - fortsatt 349 kr

Fritt 12 GB ->Fritt 15 GB (+3GB) - fortsatt 399 kr

Fritt 18 GB -> Fritt 20 GB (+2GB) - fortsatt 449 kr

Fritt 25 GB -> Fritt 30 GB (+5GB) - fortsatt 499 kr

Les mer her.

Om Talkmore

Talkmore
Karvesvingen 5

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet på Telenor sitt mobilnett. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene, og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet.

Høsten 2020 lanserte vi også Norges enkleste lavpris-abonnement på strøm, garantert uten påslag og skjulte gebyrer.

Den 1. mars 2021 fusjonerte Dipper med Talkmore og ble til Talkmore Bedrift. Talkmore har dermed et styrket totaltilbud og har en betydelig lavpris-posisjon i både privat- og bedriftsmarkedet.

Vi er om lag 200 dedikerte medarbeidere, inkludert vårt kundesenter, og holder til i hyggelige lokaler på Hasle i Oslo. Vi går på jobb hver dag med et mål om at våre kunder skal ha gode opplevelser med oss.

Juli 2021 ble Talkmore Great Place To Work-sertifisert og ligger nå på topplisten over Norges beste arbeidsplasser.Sertifiseringen bekrefter at vi som selskap gjør mye riktig, og at våre medarbeidere trives hos oss. Det er vi veldig stolte av!

Konstituert administrerende direktør er Andreas Lindal.

Les mer om Talkmore på www.talkmore.n

Følg pressemeldinger fra Talkmore

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Talkmore på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Talkmore