Norsk Tjenestemannslag (NTL)

NTL: Klokt å avlyse IKT-konkurranse i Forsvaret

Forsvaret og Forsvarsmateriell nå avlyser den pågående anbudskonkurransen som ville ha ført til privatisering av deler av Forsvarets IKT-tjeneste, i følge shifter.no.
Forbundsleder Kjersti Barsok

-En klok avgjørelse for rikets sikkerhet, sier NTL-leder Kjersti Barsok!

Det er veldig bra at Forsvaret og Forsvarsmateriell nå avlyser den pågående anbudskonkurransen som ville ha ført til privatisering av deler av Forsvarets IKT-tjeneste. NTL og våre tillitsvalgte i NTL Forsvar har i langt tid vært bekymra for, og advart mot, hvilke alvorlige konsekvenser dette ville ha for nasjonal sikkerhet og beredskap.

Forbundsleder Kjersti Barsok

Om Norsk Tjenestemannslag (NTL)

Norsk Tjenestemannslag (NTL)
Møllergata 10

Endre
Slett

NTL har over 5000 medlemmer i forsvarssektoren. Vår landsforening NTL Forsvar organiserer sivile, OR 2-4 og lærlinger i Forsvaret, Forsvarsbygg, Forsvarsmateriell, Forsvarets forskningsinstitutt og Nasjonal sikkerhetsmyndighet. Vi har medlemmer på tvers av fagbakgrunn, utdanningsnivå og stilling.

Gjennom mer enn 60 års erfaring har vi bygget opp solid kompetanse om avtaler og regelverk, samt innsikt i de unike utfordringene forsvarssektoren står i.

Følg pressemeldinger fra Norsk Tjenestemannslag (NTL)

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norsk Tjenestemannslag (NTL) på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norsk Tjenestemannslag (NTL)