Du sparer tid med Ice

Kundeserviceavisen.no har testet hvilke kundesenter som svarer raskest, og Ice kom best ut.
– Er det noe folk ikke liker så er det at man kaster bort tiden deres, spesielt når man trenger hjelp. Det er viktig for kunden at vi har god kundeservice, og det innebærer blant annet å svare hurtig. Vi vet alle hvor irriterende det er å sitte i kø på telefonen, eller å prate med en chatbot som ikke hjelper. Kunder hos Ice fortjener bedre, sier Kjetil Totland, direktør for kundeservice i Ice.
Gode kundebehandlere
Første ringetest ble gjort 7.oktober, rundt lunsjtider. Det er da Kundeserviceavisen setter av tid fra sin dag, til å prøve å få tak i noen av de største kundesentrene i Norge. Hos Ice fikk de prate med et menneske i løpet av 58 sekunder – altså under 1 minutt fra de startet samtalen.
– Det er hyggelig å bli lagt merke til. Vi jobber stadig for å få mer tilfredse kunder, og er stolte av jobben vi gjør sammen med kundebehandlerne i Transcom, forteller Totland.
Ikke bare hurtig
Ice har også vunnet i flere kategorier hos Kundeserviceprisen.no for 2022.
- Best på chat på tvers av alle bransjer
- Best i kategorien mobil
- Best i kategorien bredbånd
I tillegg havnet Ice på en 2. plass i rangering av Årets Kundesenter 2022 på tvers av alle bransjer.
Målingene hos Kundeserviceprisen.no er gjennomført i 192 ulike kundesentre, via 4800 henvendelser som er utført over en periode på 4 måneder.
Nøkkelord
Kontakter
Sebastian StorvikKommunikasjonssjef
Tel:94094900sebastian.storvik@ice.noBilder

Om ice
Vår visjon er å vokse ytterligere som en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.
Følg pressemeldinger fra ice
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra ice på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra ice
Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert30.11.2023 10:04:42 CET | Pressemelding
Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.
Ice går mot strømmen – gir mer data til samme pris2.10.2023 05:55:00 CEST | Pressemelding
Ice øker datamengden i de mest populære abonnementene.
Erik Haugland blir sikkerhetssjef i Ice23.8.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding
Går fra å lede nasjonalt cybersikkerhetssenter til å få ansvar for sikkerhet hos Norges tredje mobiloperatør.
120.000 barn har hatt en trygg start med IceJunior6.7.2023 07:30:00 CEST | Pressemelding
– Gratis digital inkludering lønner seg!
Nytt mobilabonnement på under 2 minutter27.6.2023 07:30:00 CEST | Pressemelding
Du og familien kan spare opptil 10.000kr i året
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom