Ny leder i Reitan Convenience Norway
AnnaMaria Carnemark er en entusiastisk, verdibasert leder med lang fartstid i Reitan Convenience. Carnemark startet i Reitan Convenience Sweden i 2009. I seks år var hun markedssjef for Pressbyrån, senere også for 7-Eleven. Siden 2019 har hun hatt rollen som innkjøps- og markedsdirektør. Med sin bakgrunn og erfaring tar hun med seg inngående kunnskap og viktige perspektiver på fremtidens convenience, kunden og markedets muligheter inn i rollen.
– AnnaMaria har en unik kommersiell gjennomslagskraft. Hennes brede erfaring fra ulike roller innen convenience, og ikke minst hennes ekstremfokus på kunden og fremtidens kundebehov, blir viktig for å utvikle Reitan Convenience Norway og våre merkevarer videre. Jeg er også glad for at vi kan rekruttere fra egne rekker til viktige lederstillinger, noe vi har ambisjoner om å fortsette med. Jeg ønsker AnnaMaria lykke til med alt hun og hennes team vil få til i Norge, sier Mariette Kristensson, CEO i Reitan Convenience AS.
– Det er med både glede og spenning jeg ser frem til å tiltre som leder for Reitan Convenience i Norge, og jeg håper og tror at min erfaring fra både salg, merkevare- og forretningsutvikling vil være positivt for selskapets videre reise. Jeg gleder meg virkelig til å engasjere meg i arbeidet, bli bedre kjent med menneskene og sammen forsterke våre konsepter og imponere våre kunder - hver eneste dag, sier AnnaMaria Carnemark, ny administrerende direktør i Reitan Convenience Norway.
Nøkkelord
Kontakter
Marit Sælid JohannessenKommunikasjon og HR-direktørReitan Convenience AS
Tel:+47 95 04 31 88marit.salid.johannessen@reitanconvenience.noBilder
Lenker
Om Reitan Convenience
Reitan Convenience er et selskap i Reitan Retail og en sterk aktør i kiosk- og convenience-markedet i Norden og Baltikum.
Reitan Convenience Norway omfatter Narvesen, 7-Eleven, Northland og Caffeine. Totalt er vi over 400 butikker fra Hammerfest i Nord til Kristiansand i sør, som drives lokalt av selvstendige Kjøpmenn og deres ansatte. Vi tror på enkeltmennesket, drivkraften i egeninteressen og at selvtillit og resultater skapes gjennom entusiastisk samarbeid med andre mennesker.
Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre. Gjennom sterke verdier, effektiv drift og lokalt eierskap skal vi skape de beste handleopplevelsene. Vi skal være nære og deltagende i kundenes liv og synlige i lokalsamfunnet.
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
Reitan Convenience Norway øker kommersiell satsning med ny kommersiell direktør og salgsdirektør10.10.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Salman Sakizi, tidligere salgsdirektør, inntrer rollen som kommersiell direktør i Reitan Convenience Norway (RCN) sin nye kommersielle avdeling. Dermed blir Bente Pedersen, tidligere regionsjef, ny salgsdirektør i RCN.
Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje1.10.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad.
7-Eleven inngår samarbeid med Kreftforeningen: - Donerer 5 kr per solgte Pink Burger til Rosa sløyfe-aksjonen27.9.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen. I hele oktober tilbyr 7-Eleven fisk- og kyllingburgere med rosa burgerbrød i deres butikker i by og langs vei. 5 kr per solgte rosa burger doneres til Rosa sløyfe og deres forskningsarbeid på brystkreft.
Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren: - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd21.8.2024 08:47:20 CEST | Pressemelding
I begynnelsen av året kunne Narvesen dele nyheten om kjedens nye samarbeid med kokebokforfatter og samfunnsdebattant, Hanne-Lene Dahlgren – også kjent som Norges største «vegetarentusiast». Denne uken lanseres de nye plantebaserte produktene eksklusivt i Narvesen sine butikker.
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten4.6.2024 18:57:42 CEST | Pressemelding
Tirsdag 4. juni åpnet Narvesen offisielt dørene til sin nye testlab på Jernbanetorget i Oslo. Den nyoppussede konseptbutikken er en pilot for bærekraftig utvikling av kjeden og tiltak som skal gjøre det enklere for kunden å ta gode valg på farten.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom