myOnvent lanserer nye nettsider

myOnvent, en norsk startup innen online events, lanserer i dag nye nettsider som gjør det enklere for kunder og brukere å få oversikt over en av de mest komplette events-plattformene på markedet.

myOnvent har i løpet av de siste 12 månedene investert betydelige ressurser i å oppgradere den markedsledende online event-plattformen. De nye nettsidene vil gjøre det enkelt for organisasjoner som vurderer å arrangere online events å raskt få et godt overblikk over alle mulighetene myOnvent byr på.

Det inkluderer enkel video-streaming, parallelle sesjoner, interaktive nettverking-muligheter, utstiller-funksjoner, alt i et unikt designet 3D-univers.

«Vårt mål er å ha de aller mest fornøyde kundene, og vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig å se hvorfor myOnvent er det riktige valget hvis man skal arrangere et online event. Vi er inne i en spennende vekstfase, og nye nettsider er et skritt på vei mot å bli en mer betydelig aktør i markedet for online events, ikke bare i Norge, men internasjonalt», sier daglig leder i myOnvent Bjørn Christian Nørbech.

myOnvent er et norsk teknologiselskap som leverer grenseløse digitale møteplasser for kunder fra hele verden. Selskapet ble stiftet i 2020, med et mål om å skape en bærekraftig måte å la folk dele ideer, tanker og kunnskap. myOnvent-plattformen har vært under utvikling siden 2017, og siden lansering i fjor har myOnvent oppleved enorm interesse og rask vekst. myOnvent har ansatte i en rekke land, og tilbyr plattformen på over ti språk.

myOnvent er et norsk selskap fra Åsmarka i Ringsaker som leverer en verdensledende digital plattform for konferanser, foredrag, messer og mye mer. Selskapet har over 40 medarbeidere i 10 land.

Gjennom å digitalisere møteplasser bidrar myOnvent til å gjøre arrangementer mer bærekraftig, blant annet ved å eliminere behovet for å reise for å møtes. Selskapet, som ble startet etter erfaringer gjort med arbeid blant annet med IOC og den olympiske bevegelsen, har opplevd bratt vekst gjennom pandemien, og hjelper når kunder med å omstille seg til en fremtid med hybride events hvor fysiske og digitale møteplasser sømløst kombineres, blir den nye standarden.

Selskapet jobber blant annet med Equinor, NHO og USBL i Norge, og har en rekke internasjonale kunder, inkludert FN-prosjektet AI for Good.