Business Wire

Adform FLOW avduket: Adforms nye plattform for sømløs moderne markedsføring

Del

Adform, den eneste uavhengige globale plattformen for digital markedsøring som dekker alle aspekter av livssyklusen til en digital kampanje, introduserer i dag sin nye produktpakke: Adform FLOW. Den er intuitivt utformet for å gjøre det enklere for markedsførere å planlegge, kjøpe og aktivere media. Adform FLOW har alt de trenger i ett system: DSP, DMP, SSP, DCO og annonseserver. Gjennom enestående brukeropplevelse og forbedret menneske/maskin-samarbeid, tilbyr Adform FLOW høyere intelligens for å forbedre forretningsresultater.

Funksjonene til Adform FLOW inkluderer:

  • Sømløs og integrert brukeropplevelse, på tvers av alle aspekter av kampanjens arbeidsflyt og alle digitale mediekanaler
  • SaaS-teknologi, som gir økt kontroll og fleksibilitet, inkludert en modulær og åpen API-tilnærming, kombinert med muligheten til å kontrollere kostnadene gjennom lisensbaserte avgifter
  • Klargjort for førsteparts ID, konfigurert for etterlevelse av personvern og en verden uten cookies
  • Medienøytralitet, uten medie- eller dataeierskap, og derfor ingen konflikter

Adforms forskning, utført i samarbeid med Dynata, som har studert mer enn 1000 markedsførere, viser at omtrent tre fjerdedeler av moderne markedsførere (74 %) ønsker ett enkelt dashbord for effektiv styring av kampanjer, og de har nevnt dataoptimalisering, kostnadseffektivitet og kontroll som de største fordelene.

Nå, etter mer enn tre års utvikling og ved videreføring av Adforms innovasjoner gjennom to tiår, er Adform FLOW bygget for moderne markedsføring, enten man er et byrå eller annonsør. Uavhengig og integrert, gir Adform FLOW markedsførere større kontroll over sine egne data. Plattformen er fullt konfigurerbar, transparent og sikkert, og legger til rette for sømløs styring av kampanjer.

Digitale markedsførere har lenge slitt med ineffektiviteten som stammer fra bruk av utallige martech- og adtech-løsninger, og dagens økonomiske virkelighet gjør effektivitet viktigere enn noen gang. Noen selskaper har arbeidet i lukkede plattformer, andre har oppsøkt de beste teknologiene og lappet dem sammen til punktløsninger som ikke har fungert godt sammen. Adform FLOW tilbyr samme funksjonsrikdom som en kompleks punktløsning, med skalerbarheten, brukervennligheten og effektiviteten til en lukket plattform.

Samir Shah, Managing partner – data, teknologi og programmatisk ved Zenith sa: «Jeg er imponert av hvordan Adform har fortsatt å utvikle plattformen, og de rapporterte effektivitetsgevinstene er betydelige. Via løsningen deres kan jeg se strategiske fordeler, spesielt i en tid med kompleksitet på markedet som endres til en fremtid med førstepartsidentifikasjon, og det å kunne differensiere er svært viktig.»

«Moderne markedsførere trenger en komplett løsning som kan tilpasses deres spesielle behov. Vi er trygge på at vi kan tilføre betydelig verdi til våre kunder ved å sette dem i stand til å gjøre mer enn de har kunnet gjøre før,» sa Troels Jensen, administrerende direktør for Adform. «Som den eneste fullstendig integrerte markedsføringsplattformen, tilbyr Adform transparens, personvern og dataeierskap. Ved å takle disse utfordringene drar Adforms kunder fordel av Adform FLOWs unike arkitektur, og er i stand til å sikre betydelig sterkere resultater.»

«Markedsførere, uavhengig om de samarbeider med et byrå eller gjør arbeidet selv, er nødt til å fokusere på hvordan de skal samle, organisere og aktivere kundedata på en sikker måte i fremtiden,» sa Marius Backer Patrocollo, Country Manager, Norway at Adform. «Annonsører som eier kundeforholdet og den tilhørende data selv, vil uten tvil ha et stort fortrinn. For å lykkes med dette, mener jeg bestemt at de må benytte teknologi som setter dem i førersetet og gir dem fullstendig og udiskutabelt eierskap til sin data. Adform FLOW gir annonsører denne kontrollen, samt sikrer en sømløs arbeidsflyt gjennom hele kampanjesyklusen.»

<ENDS>

Om Adform

Adform er den eneste globale, uavhengige og fullstendig integrerte markedsføringsplattformen bygget for moderne markedsføring. Dens unike bedriftsteknologi – Adform FLOW – gir en overlegen brukeropplevelse og en skalerbar, modulær og åpen arkitektur for å muliggjøre sømløs styring gjennom hele kampanjens livssyklus. Den gir kunder forbedret kontroll og transparens på tvers av markedsføringsaktiviteter, inkludert eierskap av all kampanjedata. Siden 2002 har Adform utviklet teknologi for å forbedre menneske/maskin-samarbeidet og levere høyere intelligens, og har dermed forsterket forretningsresultater for sine kunder i 27 land i hele verden.

For mer informasjon, se: www.adform.com

Hvis du vil se dette innholdet fra cts.businesswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Contact information

Pressekontakt
Sarah Redman
sarah@adformpr.com

Om Business Wire

Business Wire
Business Wire
24 Martin Lane
EC4R 0DR London

+44 20 7626 1982http://www.businesswire.co.uk

(c) 2018 Business Wire, Inc., All rights reserved.

Business Wire, a Berkshire Hathaway company, is the global leader in multiplatform press release distribution.

Følg pressemeldinger fra Business Wire

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Business Wire på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Business Wire

H.I.G. Capital Announces the Sale of DGS S.p.A.11.6.2024 12:00:00 CEST | Press release

H.I.G. Capital (“H.I.G.”), a leading global alternative investment firm with $62 billion of capital under management, is pleased to announce that an affiliate has signed a definitive agreement to sell its portfolio company, DGS S.p.A. (“DGS” or the “Group”), a leading firm in the Italian Information Technology market, to DGS Co-Founders and management team in partnership with ICG, a global alternative asset manager. Since its inception in 1997, DGShas supported blue-chip customers in the design, integration, and maintenance of complex IT systems, with a specialization in digital transformation and cybersecurity services. The Group currently has over 1,900 employees, revenues of approximately €300 million, and maintains a group of highly loyal clientele. During H.I.G.’s ownership, DGS has tripled in size and consolidated its position as a leading Italian firm in cybersecurity services and digital transformation. DGS offers its clients sophisticated and proprietary digital transformation

Evertas Names Nick Selby Head of European Underwriting11.6.2024 12:00:00 CEST | Press release

Evertas, the world’s first crypto insurance company, has named Nick Selby as its new Head of European Underwriting. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240611141887/en/ Nick Selby, Executive Vice President and Head of European Underwriting at Evertas (Photo: Business Wire) Selby, an accomplished information and physical security professional, brings two decades of expertise in public and private sector information security, physical security, and complex incident handling, as well as seven years of experience leading teams securing billions of dollars in cryptoassets. Previously, his roles included VP of the Software Assurance Practice at Trail of Bits, Chief Security Officer at Paxos Trust Company, and Director of Cyber Intelligence and Investigations at the NYPD Intelligence Bureau. “Nick is an extremely valuable addition to our European team,” said Evertas CEO and Co-Founder J. Gdanski. “His public and private

Owlet utvider globalt fotavtrykk med lanseringen av medisinsk-sertifisert Dream Sock™ i Storbritannia og over hele Europa11.6.2024 11:00:00 CEST | Pressemelding

Owlet, Inc. («Owlet» or the «Company») (NYSE:OWLT), pioneren innen smart spedbarnsovervåking, kunngjør i dag den britiske og europeiske lanseringen av Dream Sock. Dette er en smart babymonitor med levende helseavlesninger og varsler for friske spedbarn mellom 0-18 måneder og 2,5-13,6 kg. Dette innovative medisinske utstyret gir foreldre helse og viktig informasjon i sanntid, noe som gir uovertruffen trygghet. Denne pressemeldingen inneholder multimedia. Se hele pressemeldingen her: https://www.businesswire.com/news/home/20240611820341/no/ (Photo: Business Wire) «Vi er svært stolte over å lansere Dream Sock til omsorgspersoner over hele Storbritannia og Europa og gi millioner av foreldre mer trygghet mens babyen sover,» sa Kurt Workman, Owlets administrerende direktør og medgründer. «Dream Sock er nå et globalt produkt som er anerkjent som medisinsk nøyaktig og trygt, etter å ha gjennomgått regulatoriske autorisasjoner og sertifiseringer innenfor flere geografier. I dag er misjonen vår

V-Nova Surpasses 1000 Patent Milestone in Media Technology Innovation11.6.2024 10:00:00 CEST | Press release

V-Nova, a leading provider of data compression solutions, video compression technology, XR technology, AI acceleration and parallel processing for a multitude of industries including media and entertainment, today announced its milestone achievement of 1000 active technology patents. This accomplishment underscores V-Nova’s dedication to research and development and its commitment to protecting its intellectual property globally. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240611724561/en/ V-Nova’s patent portfolio spans more than 50 different jurisdictions. Including over 400 patents in Europe, over 200 in the Americas, over 100 in the United States specifically, and over 200 in Asia. V-Nova forged new directions in data processing to enhance digital experiences, maximize efficiency, reduce costs, and increase sustainability. The company leads the way with key international data compression standards for the video indust

Alipay+ Reveals Top Scorer Trophy Design for UEFA EURO 2024™11.6.2024 09:24:00 CEST | Press release

Alipay+, a suite of cross-border mobile payment and digitalization technology solutions operated by Ant International and an Official Partner of UEFA EURO 2024™, today revealed the trophy that will be awarded to the most prolific marksman at the UEFA EURO 2024™ finale on July 14 in Berlin, Germany. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240610328619/en/ The UEFA Top Scorer Trophy presented by Alipay+ is unveiled for UEFA EURO 2024™ (Photo: Business Wire) Sculpted in the shape of the Chinese character “支” (pronounced zhi, and meaning payment as well as support), the trophy reflects Alipay+’s dedication to supporting consumers to enjoy seamless payment and a broad choice of deals using their preferred payment methods while traveling abroad. The character also resembles the fleeting moment of a barefooted striker poised to shoot, evoking the original beauty and power of football – a game that united people across the wo

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye