173 millionar kroner til forsking

Samarbeidsorganet for forsking og innovasjon i Helse Vest deler ut 173 millionar kroner i forskingsmidlar til nye og vidareførte prosjekt.

Til fristen 15. september kom det inn 276 søknader, og 54 av desse får tildelt midlar. Itilegg får 165 stipendiatar og prosjekt vidareført si finansiering.

Hard konkurranse

Minst 75 prosent av forskingsmidlane i Helse Vest skal gå til prosjekt som søkjer på frie forskingsmidlar. Søknadane er vurdert etter vitskapleg kvalitet og klinisk nytte.

Også i år er det høg kvalitet på søknadane og hard konkurranse om midlane.

– Søknadene illustrerer forskingsfronten på fleire viktige felt og det er fortsatt dei store og sterke miljøa som kommer høgast på innstillinga, med nokre heiderlege unntak, seier Kåre Birkeland som har leia dei eksterne vurderingskomiteane.

Det er flest søknadar innan kreft og hjerne og nervesystem som får midlar. Nye tildelingar fordeler seg slik: 21 doktorgradsstipendiat, 14 postdoktorstipendiat, 14 prosjekt i open prosjektstøtte, 2 korttidsprosjekt og 3 utanlandstipend og/eller utviding postdoktorstipend.

Prosjekta som får forskingsmidlar 2021

Regionalt samarbeidsorgan for forsking og innovasjon mellom Helse Vest, universiteta og høgskulen i regionen vedtok tildelinga på sitt møte torsdag 26. november. Alle søkjarar får tilbakemelding innan 17. desember.