Verdenslansering av Burn Mango i Norge

Hvert år jakter Burn på nye DJ-talenter gjennom programmet Burn Residency og har samarbeidet med store DJ-er som David Guetta, Avicii og Carl Cox. Musikksatsningen til Burn videreføres og nå har den norske DJ-en Alan Walker signert en avtale med Burn, der det vil være spesielt fokus på den svenske festivalen Summerburst. I løpet av året skal Burn sende en heldig vinner til Sverige både for å oppleve festivalen og få et helt spesielt møte med Alan Walker selv.
– Burn Residency er et kult konsept som gir yngre DJ-talenter muligheten til å komme opp og fram, og jeg synes det er gøy at en såpass stor merkevare som Burn har ekstra stor fokus på musikk. Jeg gleder meg til å samarbeide tett med Burn i tiden som kommer, både når det gjelder Burn Residency og lanseringen av Burn Mango, men ikke minst vår helt nye plattform for musikkopplevelser forteller Alan Walker.
Verdensnyhet slippes i Norge
Samtidig som samarbeidet med Alan Walker lanseres er Norge det første landet som slipper den internasjonale nyheten Burn Mango. Det siste tilskuddet i Burn-familien har en frisk og tropisk smak, og er allerede å finne i flere butikkhyller i Norge.
– Burn har etablert seg som en av de store energimerkene i Norge, og Norge har gjennom flere år vært blant de største markedene til Burn. Det er grunnen til at vi bringer den spennende nyheten Burn Mango til Norge, som første land i verden, forteller Joakim Lien, Marketing Manager i Burn Energy Norge.
– Dette er en smak norske forbrukere liker og vi kan allerede bekrefte at Burn Mango har blitt tatt godt i mot av våre kunder, avslutter Joakim.
Ny og banebrytende musikkplattform
I tillegg til å sende en heldig vinner til Summerburst, presenterer Burn i samarbeid med Alan Walker en ny og banebrytende musikkplattform. Der får norske fans, også kalt «Walkers», muligheten til å oppleve Alan Walker gjennom bruk av teknologi, på en helt ny og spennende måte. Mer informasjon om dette kommer senere.
For mer informasjon
- Joakim Lien, Marketing Manager i Burn Norge,
mob: 45279868, mail: joakim.lien@monsterenergy.com
Nøkkelord
Bilder


Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Nå er disse tilbake – med navnet ditt i stedet for den kjente logoen14.4.2025 08:48:02 CEST | Pressemelding
Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Og du er ikke alene: 250 norske navn overtar logoplassen på flasker og bokser når Coca-Cola igjen oppfordrer til å «Share a Coke».
Coca-Cola etterlyser norske ideer18.3.2025 09:46:47 CET | Pressemelding
Coca-Cola Europacific Partners søker samarbeid med selskaper og forskningsmiljøer som bidrar til økt bærekraft for både Coca-Cola selv, og bransjen for øvrig. Nå ser de også etter norske partnere.
Ny kampanje: Coca-Cola lyser opp det norske vintermørket17.2.2025 09:52:17 CET | Pressemelding
Coca-Cola hyller nordmenns holdning til det norske vintermørket i sin nye kampanje. «Der andre ser mørke, ser nordmenn muligheter», sier selskapet selv. Kampanjen fokuserer på fellesskap, og innebærer blant annet en musikalsk vinteropplevelse, utendørs lystunnel og selvlysende Coca-Cola-bokser.
Juletraileren skal Norge rundt – her stopper den14.11.2024 09:54:20 CET | Pressemelding
Det har blitt en populær førjulstradisjon at den ikoniske juletraileren besøker tettsteder og byer landet rundt. Om ikke lenge starter årets rundtur, her finner du stoppestedene.
Emma Steinbakken skal holde sin første julekonsert – på hemmelig sted11.11.2024 08:30:00 CET | Pressemelding
Emma Steinbakken forteller nå om et eksklusivt samarbeid med det verdenskjente musikkonseptet Coke Studio her i Norge. Resultatet blir hennes første julekonsert noensinne. Sted er foreløpig hemmelig
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom