Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Nico & Vinz fronter internasjonal kampanje

Del
(Oslo, 26. mai) Suksessen fortsetter for Nico & Vinz. Deres låt «Fresh Idea» er plukket ut til å fronte den nye, internasjonale kampanjen til NESTEA. Låten lanseres i 34 land.
Nico & Vinz (foto: Sara McColgan)
Nico & Vinz (foto: Sara McColgan)

Når NESTEA lanserer sin internasjonale storkampanje «Taste of freedom» er det Oslo-guttene Nico Sereba og Vincent Dery i Nico & Vinz som har laget musikken. Låten heter «Fresh Idea», og har et avslappet, lett og lekent uttrykk. Den passer dermed godt til NESTEA sin oppfordring om å ta en pause fra hverdagens stress.

Perfekt kjemi mellom band og merkevare
Den internasjonale ledelsen i NESTEA er godt fornøyd med samarbeidet med den norske popgruppen, ifølge Brand Director Marcos De La Torre.

– Kampanjen «Taste of Freedom» fokuserer på at man kan ta seg et øyeblikk, legge igjen stresset, og rett og slett fokusere på alt som er bra i livet. Samarbeidet mellom NESTEA og Nico & Vinz er en perfekt match mellom artist og merkevare. Budskapet vi sammen kommuniserer er sterkt: Vi lever i en tid som er vanskelig for mange, så la oss hjelpe hverandre med å fokusere på alt som gjør livet fantastisk, sier De La Torre.

Line Sjøthun er ansvarlig for NESTEA i Norge. Hun er glad for at det er norske artister som nå blir en del av merkevarens satsing fremover.

– Dette synes vi er kjempemorsomt. For oss som nordmenn er det artig å se at «våre» artister plukkes ut til å samarbeide med selskapet vi er en del av, sier Sjøthun.

Frihet definerer musikken
Også gutta i Nico & Vinz er fornøyde med resultatet.

– Vi er glade for å være med på laget til NESTEA som en del av denne internasjonale kampanjen, og kan nesten ikke tro reisen vi har vært med på. Det er nettopp frihet som definerer musikken vår, så matchen med denne kampanjen er perfekt, sier Nico.

Vincent følger opp:

– Det mangfoldet vi representerer er en stor del av oss, og reflekteres i musikken vi lager. Vi er derfor spente og glade for at en stor merkevare som NESTEA vil være med og spre musikken vår ut til verden, sier Vincent.

Se også:

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Nico & Vinz (foto: Sara McColgan)
Nico & Vinz (foto: Sara McColgan)
Last ned bilde

Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog

+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no

Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.

Se www.coca-cola.no for mer informasjon.

Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye