Boots Norge

Velkommen til Boots apotek

Boots Norge har 157 Boots apotek i Norge. Vi har kjedekontor i Nydalen, grossisten Alliance Healthcare på Langhus og multidosefabrikken Farmaka i Askim.

Boots, som har mer enn 160 års erfaring fra internasjonal apotekdrift, åpnet sitt første apotek i Norge i 2008. Selskapet er i dag et av verdens best kjente merkenavn. I samarbeid med forskere og spesialister innen helse og hudpleie, utvikler og produserer Boots flere besteselgende merkevarer for eksempel No7, Botanics, Soap & Glory og Soltan. Disse distribueres gjennom Boots apotek i Norge. Boots Norge og Alliance Healthcare Norge er en del av det internasjonale selskapet Walgreens Boots Alliance.

Du finner mer informasjon om Boots Norge på boots.no

Om Walgreens Boots Alliance

Walgreens Boots Alliance (På børs, Nasdaq: WBA) er et ledende globalt selskap innen apotekdrift og grossistvirksomhet.

Selskapet har mer enn 100 års erfaring fra utvikling og produksjon av legemidler og velværeprodukter. På verdensbasis har selskapet tilstedeværelse i mer enn 25 land, sysselsetter over 440,000 mennesker og er den globalt ledende apotekkjeden med mer enn 18 750 utsalg.

WBA jobber aktivt for at mennesker over hele verden skal få en bedre livskvalitet.

Mer selskapsinformasjon er tilgjengelig på www.walgreensbootsalliance.com

Velkommen til Boots apotek