Wanda leverer en digital tjeneste som å tilgjengeliggjøre plass for alle. Vi henter og leverer ting hjemme hos kundene våre - opplevelsen blir som skylagring, eller en digital bod om du vil. Vi eier ikke egne bygninger, men utnytter ledig bygningsmasse i byen. Dette er bra for miljøet. På toppen av dette bygger vi en digital tjeneste der du legger inn dine ting, og enkelt bestille henting eller retur.

Mer enn hver annen nordmann vil konsumere mer sikurlært hvis bedre logistikkløsninger var på plass26.7.2022 12:11:07 CEST | Pressemelding

En undersøkelse gjennomført av Wanda og Circular Norway viser att 7 av 10 nordmenn kan tenke seg å benytte sirkulære tjenester i større grad hvis logistikk og transport var enklere. “Undersøkelsen bekrefter et behov for sirkulærlogistikk som støtter en voksende sirkulærøkonomi der leie, reparasjon og bruktkjøp utgjør viktige deler” sier daglig leder i Wanda, Lars Syse Christiansen.