TV 2 er et av Norges største kommersielle mediehus. Vi formidler, skaper og forteller historier som gjør nyheter, aktualiteter, sport og underholdning tilgjengelig for folk uansett når, hvor og hvordan de måtte ønske. Gjennom en rekke ulike kommersielle TV-kanaler, digitale plattformer og tjenester tilbyr vi et bredt spekter av innhold som spenner fra lett underholdning til tung journalistikk.

TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Slik blir «Allsang på grensen»-sommeren på TV 23.6.2021 13:30:00 CEST | Pressemelding

24. juni fyres årets «Allsang på grensen»-sesong i gang på TV 2. Det er duket for en stjernespekket sommer når det populære programmet i år markerer sin 15. sesong. Nå er artistlista klar, og i premieren er det Sissel Kyrkjebø, Kurt Nilsen, Ulrikke Brandstorp, Marcus & Martinus og deres søster eMMa som skal lede an i allsangen på Fredriksten festning i Halden - i tillegg til at statsministeren har meldt sin ankomst.
  • Siste