TV 2 er et av Norges største kommersielle mediehus. Vi formidler, skaper og forteller historier som gjør nyheter, aktualiteter, sport og underholdning tilgjengelig for folk uansett når, hvor og hvordan de måtte ønske. Gjennom en rekke ulike kommersielle TV-kanaler, digitale plattformer og tjenester tilbyr vi et bredt spekter av innhold som spenner fra lett underholdning til tung journalistikk.

TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Håvard SolemTeamleder

Teamleder for PR- og medieavdelingen. Pressekontakt for Blålys, Idol, Kompani Lauritzen, Toll, Skal vi danse og TV 2s høstlansering.

934 35 922hvl@tv2.no

Alex IversenPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Farmen, Farmen kjendis, Vill i Hjertet, Norge bak fasaden, og Wunderland.

905 94 059alex.iversen@tv2.no

Unn Grethe BergePR- og medierådgiver

Pressekontakt for Jakten på kjærligheten, Sporløs, Hver gang vi møtes, Lystløgner, Huskestue og Senkveld med Helene og Stian.

924 03 867ugb@tv2.no

Anne Martha LeidlandPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Norske Talenter, Truls à la Hellstrøm, Best før, Love Island, Vendela + Petter og Kompani Lauritzen.

476 45 065 aml@tv2.no

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Mysteriet Marianne, Skal vi danse, Landskampen, Petter i fengsel, Heksejakt, Hjerteslag, Gullruten, Sommerhytta

970 43 166‬Siril.VatneMeling@tv2.no

Katrine WergelandPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Casa Numme, Gullruten, Gutta på tur, Vårt lille land, Åsted Norge, 17. mai-sendingen og værprofiler.

913 91 114 / 55 90 80 10kwe@tv2.no

Nina EnghPR- og medierådgiver

Bloggerne, Funkyfam, God morgen Norge, God kveld Norge, Premier League, utenlandske serier, barne-tv og C More-innhold.

916 05 816nina.engh@tv2.no

Tara NilsenPR- og medierådgiver

Pressekontakt for TV 2 hjelper deg, Matkontrollen, Helsekontrollen, Tid for hjem, Tid for hage, Folk til fjells, Follestad og Quizmester.

92822508tara.nilsen@tv2.no