TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Selskapskommunikasjon

Jan-Petter DahlPressesjef

For spørsmål om TV 2s innhold, TV 2 Play, seer- og strømmetall, og sportsrettigheter.

Tel:+47 928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Tor-Martin TorbergsenKommunikasjonssjef

For spørsmål om mediehuset TV 2, våre datterselskaper, allmennkringkasting, internkommunikasjon og myndighetskontakt.

Tel:+47 454 69 806tor-martin.torbergsen@tv2.no

Tara NilsenKommunikasjonsrådgiver

For spørsmål om mediehuset TV 2, våre datterselskaper og internkommunikasjon.

Tel:+47 928 22 508tara.nilsen@tv2.no

Pressekontakter/Programkommunikasjon

Håvard SolemSenior PR- og medierådgiver

Pressekontakt for Allsang på grensen, Farmen, Farmen kjendis, Gullruten, Korps United, Kort og lovende, TV 2 Sporten, TV 2s høstlansering.

Tel:+47 934 35 922havard.solem@tv2.no

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Skal vi danse, Kompani Lauritzen, Kompani Lauritzen: Tropp 1, Direktøren, Petter og overleverne, TV 2s høstlansering

Tel:+47 970 43 166siril.vatnemeling@tv2.no