TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Selskapskommunikasjon

Jan-Petter DahlPressesjef

For spørsmål om TV 2s innhold, TV 2 Play, seer- og strømmetall, og sportsrettigheter.

Tel:+47 928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Tor-Martin TorbergsenKommunikasjonssjef

For spørsmål om mediehuset TV 2, våre datterselskaper, allmennkringkasting, intern kommunikasjon og myndighetskontakt.

Tel:+47 454 69 806tor-martin.torbergsen@tv2.no

Tara NilsenKommunikasjonsrådgiver

For spørsmål om mediehuset TV 2, våre datterselskaper og intern kommunikasjon.

Tel:+47 928 22 508tara.nilsen@tv2.no

Pressekontakter/Programkommunikasjon

Håvard SolemSenior PR- og medierådgiver

Pressekontakt for Allsang på grensen, Drags, Farmen, Farmen kjendis, Gullruten, Korps United, The Voice, TV 2 Sporten, TV 2s høstlansering.

Tel:+47 934 35 922havard.solem@tv2.no

Nina EnghPR- og medierådgiver

Skal vi danse, Bloggerne, Funkyfam, Fighterhjerte, Den beste Funkytwin, I fyr og flamme, Martine vil ha jobb og Hodejegerne.

Tel:+47 916 05 816nina.engh@tv2.no

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Kompani Lauritzen, Kompani Lauritzen: Tropp 1, Skal vi danse, Gullruten, TV 2s høstlansering, Hjerteslag

Tel:+47 970 43 166siril.vatnemeling@tv2.no

Trine SolbergPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Rydderevolusjonen, Jakten på kjærligheten, Åsted Norge, Den du veit, Tid for hjem+hage, God kveld Norge og Internasjonale serier.

Tel:+47 990 28 489trine.solberg@tv2.no

Unn Grethe BergePR- og medierådgiver

Pressekontakt for: Sofa, Annerledes, Mina Lilje og meg, Truls à la Hellstrøm Bistro, Gunhilds kamp, Mordbrannen, Norges sprekeste

Tel:+47 924 03 867unngrethe.berge@tv2.no