TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Selskapskommunikasjon

Jan-Petter DahlPressesjef

For spørsmål om TV 2s innhold, TV 2 Play, seer- og strømmetall, og sportsrettigheter.

Tel:+47 928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Tor-Martin TorbergsenKommunikasjonssjef

For spørsmål om mediehuset TV 2, våre datterselskaper, allmennkringkasting, intern kommunikasjon og myndighetskontakt.

Tel:+47 454 69 806tor-martin.torbergsen@tv2.no

Tara NilsenKommunikasjonsrådgiver

For spørsmål om mediehuset TV 2, våre datterselskaper og intern kommunikasjon.

Tel:+47 928 22 508tara.nilsen@tv2.no

Pressekontakter/Programkommunikasjon

Håvard SolemSenior PR- og medierådgiver

Pressekontakt for The Voice, Skal vi danse, Allsang på grensen, Gullruten, TV 2 Sporten og TV 2s høstlansering.

Tel:+47 934 35 922havard.solem@tv2.no

Nina EnghPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Julestjerna, Truls á la Hellstrøm, Bloggerne, Funkyfam, Den beste Funkytwin, God morgen Norge, Hodejegerne, Martine vil bli politi og barne-tv Oiii.

Tel:+47 916 05 816nina.engh@tv2.no

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Kompani Lauritzen, Skal vi danse, Norges nye megahit, Hjerteslag, Petter og Svein stikker og Etter lørdag.

Tel:+47 970 43 166siril.vatnemeling@tv2.no

Trine SolbergPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Rydderevolusjonen, Humoraksjonen, 5 i uka, Tid for hjem, Tid for hage, God kveld Norge og Internasjonale serier.

Tel:+47 990 28 489trine.solberg@tv2.no