6 av 10 vil gjøre reisen sin mer bærekraftig.23.1.2020 11:00:00 CET | Pressemelding

Tickets store trendrapport Ticket Collection: Spania er fortsatt det mest populære ferielandet4.12.2019 12:00:00 CET | Pressemelding

Stor økning i weekendreiser i høst – klassikerne er mest populære12.9.2019 08:35:00 CEST | Pressemelding

Høsten er en attraktiv periode for weekendreiser. Mange vil gjerne ha noen dagers ferie utenlands, og bestillinger av weekendreiser øker med 25 prosent. Sol og bad frister ikke like mye nå som om sommeren – isteden er det energigivende storbyer som vi helst besøker. De mest populære reisemålene er klassikerne Amsterdam og Paris, mens Manchester øker mest, det viser ferske tall fra Ticket.
  • Siste
  • >>