Vi er et av Norges ledende plateselskaper, og representerer et bredt spekter av aktive internasjonale og norske artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse. Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Amanda Delara, Beyoncé, Jesper Jenset, Madcon, Bruce Springsteen, Ina Wroldsen, TRXD, Kygo, Maria Mena, Calvin Harris, Staysman & Lazz, dePresno, Miley Cyrus, Hkeem, Sushi x Kobe, Justin Timberlake, EMIR, Katastrofe, Foo Fighters, Lars Vaular, P!nk m.fl.

Adele slipper albumet 3019.11.2021 12:30:00 CET | Pressemelding

30, det nye albumet fra den globale superstjernen Adele er nå ute overalt. Det etterlengtede albumet kommer i kjølvannet av singelen «Easy On Me», som har holdt førsteplassen på den amerikanske hitlisten Billboard Hot 100 siden den ble sluppet for fire uker siden. I Norge har den vært nummer en i tre av fire uker og har allerede streamet til gull. Sporet har slått streaming-, radio- og hitliste-rekorder verden over. Adele hadde også premiere på låtene «I Drink Wine», «Hold On» og «Love Is A Game» via TV-spesialen Adele One Night Only. TV-spesialen ble det mest sette underholdningsprogrammet i USA i år og trakk flere seere enn Oscar-utdelingen. I Norge kan man se det i sin helhet på NRK 1, fredag 26. november klokken 23:15. 30 har blitt utropt av kritikere som Adeles, til dags dato, beste album. Rolling Stone skriver «Adele has never sounded more ferocious» i deres 5-stjerners anmeldelse av platen. Videre forteller de at 30 er det beste Adele-albumet til nå. Variety sier seg enig og bes

Skinny Days teamer opp med CLMD og JOP på en ekte EDM-perle24.9.2021 08:00:00 CEST | Pressemelding

Den multi-platinum streamede produsent-duoen Skinny Days er tilbake med enda en øre-orm av en sang. Sist gang Skinny Days teamet opp med CLMD resulterte det i låten «Voices In My Head» som i skrivende stund er streamet over 17 millioner ganger på Spotify. Fredag 24. september slipper de «You Dont Have A Heart», en låt om uforløst kjærlighet. Denne gangen har de også tatt med seg den unge, fremadstormende artisten JOP på silkemyk balsam-vokal.
  • Siste
  • >>