Vi er et av Norges ledende plateselskaper, og representerer et bredt spekter av aktive internasjonale og norske artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse. Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Amanda Delara, Beyoncé, Jesper Jenset, Madcon, Bruce Springsteen, Ina Wroldsen, TRXD, Kygo, Maria Mena, Calvin Harris, Staysman & Lazz, dePresno, Miley Cyrus, Hkeem, Sushi x Kobe, Justin Timberlake, EMIR, Katastrofe, Foo Fighters, Lars Vaular, P!nk m.fl.

3 x Spellemann-nominerte Musti slipper "mimi"16.4.2021 12:00:00 CEST | Pressemelding

20 år gamle Musti fra Tøyen har på flere måter blitt selve manifestasjonen på den neste generasjonen av norske rappere. De som tør å ta plass uten noen form for tilbakeholdenhet på ambisjonene, og som nekter å la seg sette i gammeldagse båser, enten det gjelder rapstil, opphav eller kjønn. I år, under ett år siden hennes artistdebut, er hun nominert til hele tre Spellemannpriser. I dag, dagen Spellemannprisen finner sted slipper hun passende nok låten «mimi», som står for «mama i made it».

SJUR slipper episk musikkvideo til «Me in The Middle» med kapteinen for Norges herrelandslag i turn24.3.2021 10:33:00 CET | Pressemelding

Om det er et ord som fanger essensen bak «Me in The Middle» må det være ordet motivasjon. Det er i hvert fall umulig å føle noe annet etter å ha sett denne musikkvideoen. I videoen ser vi SJUR vandre opp snødekte fjell med DJ bordet på ryggen, mens turn utøveren Odin Kalvø prøver seg på en ny, vanskelig koreografi. Målet med videoen er å pushe seerne til å gå den ekstra milen selv om det er tungt.
  • Siste
  • >>