Vi er et av Norges ledende plateselskaper, og representerer et bredt spekter av aktive internasjonale og norske artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse. Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Amanda Delara, Beyoncé, Jesper Jenset, Madcon, Bruce Springsteen, Ina Wroldsen, TRXD, Kygo, Maria Mena, Calvin Harris, Staysman & Lazz, dePresno, Miley Cyrus, Hkeem, Sushi x Kobe, Justin Timberlake, EMIR, Katastrofe, Foo Fighters, Lars Vaular, P!nk m.fl.

Harry Styles annonserer album og eksklusiv konsert!5.11.2019 16:00:00 CET | Pressemelding

Harry Styles har endelig annonsert sitt høyt forventende, nye album Fine Line som slippes globalt fredag 13. desember. Fine Line er tilgjengelig for forhåndsbestilling allerede nå på CD, vinyl og en spesialutgave som inneholder en 32-siders bok med eksklusive behind the scenes-bilder fra album-innspilling. Albumet, som har 12 spor, inneholder også den nye singelen «Lights Up», som har høstet over 100 millioner views og streams verden over. Harry skal feire releasen med en helt spesiell konsert, «Harry Styles – Fine Line live at the Forum – One Night Only», i Los Angeles den 13. desember. Allerede i dag kan fans forhåndsbestille albumet og få tilgang til det eksklusive forhåndssalget av konsertbilletter, som vil bli tilgjengelig torsdag 7. november 9 AM PT. Billettene blir tilgjengelig for vanlig salg fredag 9. novemer 9 AM PT. Det er maks to billetter per person, og billettene vil være mobile-only. 16. november skal Harry lede NBC’s Saturday Night Live, samt spille helt ny musikk fra a

Mariah Careys julegave til fansen 25 år etter: Slipper tidligere uutgitte opptak!1.11.2019 20:36:13 CET | Pressemelding

Siden Mariah Careys ikoniske julealbum "Merry Christmas" inntok verdens platehyller 1. november 1994, er "All I Want For Christmas Is You" blitt den 11. mest solgte singelen globalt gjennom tidene - og en essensiell del av julerepertoaret også her i Norge. På dagen 25 år senere leverer superstjernen en gavepakke til fansen. "Merry Christmas (Deluxe Anniversary Edition)" er ute overalt i dag, fullspekket med tidligere uutgitte opptak og bonusmateriale.

Hør George Michaels musikk i årets julefilm!10.10.2019 10:30:00 CEST | Pressemelding

Sony Music er mer enn begeistret over å kunne presentere soundtracket til Universal Pictures' etterlengtede romantiske julefilm, Last Christmas, inspirert av musikken til George Michael og Wham!. Filmen, som er regissert av Paul Feig og skrevet av Academy Award®-vinner Emma Thompson, har stjerner som Emilia Clarke (Game of Thrones), Henry Golding (Crazy Rich Asians), Michelle Yeoh og Thompson selv, på rollelisten. Last Christmas-soundtracket byr, i tillegg til hitlåten filmen har sitt navn fra, på hele 13 av George Michaels mest populære låter fra hans år som soloartist samt en helt ny låt, skrevet og produsert av George Michael før han gikk bort. Soundtracket slippes 8. november (digitalt og CD) og 15. november (vinyl). Filmen kommer på norske kinoer 8. november! Om soundtrack og bakgrunn for filmen Filmen Last Christmas ble til etter at den anerkjente, britiske filmprodusenten David Livingstone snakket om sin kjærlighet for Wham!s (George Michael og Andrew Ridgeley) ikoniske hit «Las
  • Siste
  • >>