Söderberg & Partners ble etablert i 2004, og er i dag en av Nordens ledende aktører innen finansiell rådgivning og formidling av forsikring og finansielle produkter og tjenester. Vi leverer forsikringsrådgivning og forsikringsmegling, samt pensjonsrådgivning, formuesrådgivning og kapitalforvaltning. Vi utvikler og tilbyr også digitale verktøy for blant annet økonomisk rådgivning og lønns- og ytelsesstyring.

Söderberg & Partners etablerte seg i Norge i 2014 og er en av landets ledende forsikringsmeglere. Selskapet kjøper inn forsikringstjenester, på vegne av våre kunder, for NOK 5,2 mrd. årlig, noe som gjør  oss til en av de største kjøperne av forsikring i det norske markedet. Forsikringsvirksomheten har 250 ansatte i Norge, fordelt på kontorer på Lysaker, i Trondheim, Bergen, Fredrikstad, Raufoss, Molde, Kristiansund og Larvik.