Sector Alarm ble etablert i Norge i 1995 og har siden den gangen utviklet seg til å bli det nest største alarmselskapet i Europa. Selskapet leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter

Selskapet, som har hovedkontor i Oslo, har nær 550 000 kunder, og over 2400 medarbeidere i Norge, Sverige, Irland, Finland, Spania og Frankrike. Gjennom teknisk avanserte  og smarte produkter, brukervennlige løsninger og markedets beste kundeservice sikrer vi at Sector Alarm alltid er til stede.

Vinningskriminalitet og boliginnbrudd forventes å øke til normaltilstander med åpne grenser: – Innbruddstyver vil inn i hus hvor det ikke er folk19.7.2022 11:43:26 CEST | Pressemelding

Rekordmange nordmenn skal til utlandet på sommerferie i år, melder flyselskaper og reiseselskaper. Med åpne grenser og et samfunn tilbake til normalen, forventer Politiet at boliginnbrudd vil øke til samme nivå som før koronatiden. Tyverier fra boder, garasjer og hager ser også ut til å bli et stadig større problem.

Tanken på brann utfordrer tryggheten8.6.2020 08:11:28 CEST | Pressemelding

Nyttårsaften er den egentlige røykvarslerens dag!30.12.2019 06:00:00 CET | Pressemelding

• Siste
  • >>