Sector Alarm ble etablert i Norge i 1995 og har siden den gangen utviklet seg til å bli det nest største alarmselskapet i Europa. Selskapet leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter

Selskapet, som har hovedkontor i Oslo, har nær 550 000 kunder, og over 2400 medarbeidere i Norge, Sverige, Irland, Finland, Spania og Frankrike. Gjennom teknisk avanserte  og smarte produkter, brukervennlige løsninger og markedets beste kundeservice sikrer vi at Sector Alarm alltid er til stede.

Tanken på brann utfordrer tryggheten8.6.2020 08:11:28 CEST | Pressemelding

Nyttårsaften er den egentlige røykvarslerens dag!30.12.2019 06:00:00 CET | Pressemelding

Tør du å droppe boligalarmen?21.2.2019 08:00:44 CET | Pressemelding

All vår erfaring viser at innbruddsfrekvensen i boliger med boligalarm er lavere enn i boliger uten ekstra sikring. Basert på en enkel tanke om risikominimering vil de kriminelle til enhver tid operere der de har minst risiko for å bli oppdaget. Politiets kommentarer til deres ferske straffesakstall for 2018 støtter dette – de skriver at den positive utvikling hva gjelder antall innbrudd delvis kan forklares med det høye salget av boligalarm. (*1)