Rambøll en global samfunnsrådgiver innen bygg & arkitektur, transport, energi, vann, miljø & helse, olje & gass og management consulting. I Norge er vi 1400 medarbeidere fordelt på 20 kontorer. Virksomheten har totalt 12 800 medarbeidere lokalisert i 35 land.

I Rambøll er vi opptatt av å skape inspirerende og bærekraftige løsninger som skal gi rom for vekst og utvikling, og som er det beste for kunden, sluttbrukeren og samfunnet omkring. Våre tjenester skal resultere i verdier både for oss som lever i dag, og for dem som kommer etter oss.

Ny HR-direktør til Rambøll24.2.2020 10:24:17 CET | Pressemelding

Victoria Bodak har jobbet med HR, organisasjonsutvikling og endring i 13 år og kommer fra NCC Building Norway. I NCC har Victoria Bodak vært leder for organisasjonsutvikling og endring siden 2017, med ansvar for HR, HMS og kommunikasjon. - I Rambøll er vi i kontinuerlig endring for å møte de nye behovene fra marked og kunder. Ettersom kjernekompetansen til Victoria Bodak er endringsledelse ser vi frem til å ha henne med på laget i den videre utviklingen av Rambøll, sier Ole-Petter Thunes, administrerende direktør i Rambøll. Fra tidligere har Victoria erfaringer fra Statkraft og Capgemini Consulting. Hun er siviløkonom og har i tillegg en executive MBA i Energi. - Rambøll er en ansvarlig og aktiv bidragsyter til å skape varige og bærekraftige endringer i samfunnet, noe som gir gjenklang i mine verdier, sier Victoria Bodak. - Jeg ønsker å fortsette det gode arbeidet HR har utrettet, og være med på å drive utviklingen av Rambøll videre for å være rustet for fremtiden. Jeg skal være en god

SalMar – økt konkurransekraft via Dolor Logistics26.4.2019 11:36:51 CEST | Pressemelding

SalMar produserer i dag ca. 150.000 tonn laks fra ulike anlegg i Norge – og vil øke produksjonen i Nord-Norge vesentlig gjennom nytt slakteri på Senja. God logistikk betyr igjen god markedstilgang. SalMar har tatt et valg om å industrialisere og strukturere logistikken for å sikre at selskapet er rigget for framtiden hva gjelder kapasiteter og alternative transportløsninger. SalMar distribuerer laks til et globalt marked med kunder i 50 land. Samtidig starter alle transporter fra distrikts Norge. Det er derfor viktig for SalMars konkurransekraft at vi har en logistikk som er tilpasset dette. Gjennom Dolor Logistics har de valgt å inngå partnerskapskontrakter med store anerkjente logistikkselskaper som PostNord og Schenker. Dialogen framover vil være på alle nivåer for å sikre kontinuerlig forbedring. SalMar er interessert og nysgjerrig på nye løsninger som gjør dem mer effektive, miljøvennlige og sikker som leverandør. Partnerskapsmodellen vil være en ny plattform for god dialog og fel