Informasjon om GDPR og nyhetsbrev4.6.2018 11:32:00 CEST | Aktuelt

Nye personvernregler (GDPR) For oss i Ragn-Sells er personvern viktig, og i forbindelse med den nye loven som omhandler databeskyttelse (GDPR) trenger vi ditt samtykke for å sende deg relevant informasjon også i fremtiden. Motta relevant informasjon Vi kommer til å sende ut 4-6 nyhetsbrev i året med relevant informasjon for din bedrift. Hvis du ønsker å motta disse, kan du melde deg på her. Oppdatert policy for personvern Som kunde av Ragn-Sells skal du være trygg på at vi behandler dine personopplysninger etter gjeldende lover og regler, vi har i forbindelse med GDPR oppdatert våre retningslinjer for personvern. Husk at du når som helst kan kontakte oss for å: Be om å få slettet dine personopplysninger Endre dine personopplysninger Få tilgang til alle personopplysninger vi har lagret om deg Avregistrere deg fra våre nyhetsbrev
  • Siste
  • >>