Norge tilbake på fast grunn!

Partiet De Kristne er et landsdekkende, politisk parti som også i framtiden vil bygge samfunnet på friheten og tryggheten i den kristne tro og lære. Det er nemlig ikke oljen som har gjort Norge til en internasjonal suksess. Ei heller sosialismens vilje til å regulere og begrense. Det er den tusen år lange forankringen i kristendommen som har løftet oss opp og fram som nasjon, både moralsk og økonomisk.

Israel og kirken18.6.2020 15:24:59 CEST | Debattinnlegg

Kommentarer til revidert statsbudsjett 202013.5.2020 08:00:00 CEST | Pressemelding

Positive sider ved hjemmeundervisningen27.4.2020 16:04:17 CEST | Kronikk

Ukas kommentar fra Partiet De Kristne6.4.2020 17:32:22 CEST | Aktuelt

Hver uke kommenterer PDK hendelser som har skjedd i uken som var. Vi har kalt denne spalten ukas kommentar. Vi er fremdeles i «koronavirusets tegn». Vi er over 350.000 arbeidsledige, og finansdepartementet melder om en BNP-nedgang på 2-7 % i 2020. Det betyr at vårt budskap til regjeringen er, at det den 8. april, når regjeringen skal vurdere/revurdere hva som skal skje videre. Lockdownen vår er foreløpig frem til den 13. april over påske.

Norge tilbake på fast grunn!